Момчето, което говори езика на бъдещето (видео)
Това видео на американския гигант General Electric (GE), изготвено от рекламна агенция BBDO в САЩ, разказва странната и очарователна според авторите на Adweek история за момченце, което говори странен технологичен език.
Сюжетът е фантастичен и симпатичен – момчето е дарено със способността да включва и изключва електроуреди с гласа си, който на моменти съвсем не звучи като човешки. Иначе е като всяко друго момче – обича да прави невинни шеги в училище и харесва симпатично момиче от своя клас.
Рекламата е същинско продължение на сюжета за влиянието на високите технологии и човешкото бъдеще с тях на филма „Тя“ на Спайк Джоунзи – една от най-добрите ленти на 2013 г., отбелязва още Adweek.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.