Най-добрата реклама в YouTube за всички времена
YouTube определи "най-добрата" реклама, публикувана в него, за всички времена, с гласуване сред потребители на видеопортала
YouTube посочи 20 рекламни видеоклипа, събрали популярност в него, като ги селектира сред хиляди реклами. Клиповете в този топ 20 са гледани милиони пъти през годините. От тях хората можеха да изберат любимия си, и това е рекламата на Turkish Airlines - Kobe vs. Messi. В нея участват баскетболната звезда Кобе Брайънт и световноизвестният футболист Лео Меси.
Първите 5 от избраните 20 видеоклипа общо са били гледани по света 7,7 млн. часа.
Поводът за класацията е 10-годишнината на YouTube. От най-големия сайт за видеосподеляне признават значимостта на рекламите за покачването на посещенията в него и благодарят на рекламодателите.
Ето и рекламата. Тя е дело на агенция Crispin Porter + Bogusky и Starcom.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |PayPal ще интегрира Agentic Commerce Protocol в ChatGPT
Технологии |Омбудсманът иска спешни мерки заради липсата на формула за изчисляване на парното
Политика |Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.