Предразсъдъците са петна. Изчистете ги!
Марката прах за пране Tide на компаният Procter & Gamble поведе кампания за борба с предразсъдъците по отношение на испаноговорящите в САЩ.
Акцията бе стартирана съвместно с организацията National Council of La Raza, която оказва подкрепа на латиноамериканците в Щатите и се стреми да избави обществото от предубежденията спрямо тях.
В хода на подготвката на проекта са анкетирани кубинци, мексиканци, венецуелци, пуерториканци, които споделили, че всеки ден чуват обидни квалификации за себе си от рода на "градинарите", "хора второ качество", "маргинали" и т. н.
Оскърбленията били отпечатани на тениски, като мастилото било заменено с кетчуп. После тениските били сложени в перални машини и изпрани с Tide. И предубежденията изчезнали. Появили се нови надписи – "трудолюбиви", "честни", "борбени". Слоган на кампанията е фразата "Предразсъдъците са петна. #washawaylabels".
Вижте и видеото към нея.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.