Предразсъдъците са петна. Изчистете ги!


Марката прах за пране Tide на компаният Procter & Gamble поведе кампания за борба с предразсъдъците по отношение на испаноговорящите в САЩ.

Акцията бе стартирана съвместно с организацията National Council of La Raza, която оказва подкрепа на латиноамериканците в Щатите и се стреми да избави обществото от предубежденията спрямо тях.

В хода на подготвката на проекта са анкетирани кубинци, мексиканци, венецуелци, пуерториканци, които споделили, че всеки ден чуват обидни квалификации за себе си от рода на "градинарите", "хора второ качество", "маргинали"  и т. н. 

Оскърбленията били отпечатани на тениски, като мастилото било заменено с кетчуп. После тениските били сложени в перални машини и изпрани с Tide. И предубежденията изчезнали. Появили се нови надписи – "трудолюбиви", "честни", "борбени". Слоган на кампанията е фразата "Предразсъдъците са петна. #washawaylabels".

Вижте и видеото към нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Наистина ли е лошо да сте „фалшиви“ на работното място?
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Цитат на деня
Египетската прокуратура отмени забраната за пътуване на активиста Аля Абдел Фатах
„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай