Предразсъдъците са петна. Изчистете ги!

Марката прах за пране Tide на компаният Procter & Gamble поведе кампания за борба с предразсъдъците по отношение на испаноговорящите в САЩ.

Акцията бе стартирана съвместно с организацията National Council of La Raza, която оказва подкрепа на латиноамериканците в Щатите и се стреми да избави обществото от предубежденията спрямо тях.

В хода на подготвката на проекта са анкетирани кубинци, мексиканци, венецуелци, пуерториканци, които споделили, че всеки ден чуват обидни квалификации за себе си от рода на "градинарите", "хора второ качество", "маргинали"  и т. н. 

Оскърбленията били отпечатани на тениски, като мастилото било заменено с кетчуп. После тениските били сложени в перални машини и изпрани с Tide. И предубежденията изчезнали. Появили се нови надписи – "трудолюбиви", "честни", "борбени". Слоган на кампанията е фразата "Предразсъдъците са петна. #washawaylabels".

Вижте и видеото към нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ