Реклама на деня: „Животът няма етикети“

Този силен уличен експеримент от САЩ, заснет във видео, е една от най-трогателните рекламни кампании от последните седмици. 

Изготвен по поръчка на американската неправителствена организация Ad Council, той има за цел да обори стереотипите, като покаже, че макар да имаме различен цвят на кожата или сексуална ориентация, винаги всички в себе си сме еднакви - просто хора. С тази идея е заснето видеото, което служи за добра реклама в категорията на кампаниите със социална насоченост, възпитаващи общетсвени ценности (PSA). 

Спотът е от 3 минути и се разпространява под мотото "Животът няма етикети". За да внуши по въздействащ начин идеята, организацията поставя в Санта Моника, Калифорния, голям рентгенов екран, зад който хората се виждат само като движещи се скелети. Експериментът е проведен на Свети Валентин. Когато излизат пред екрана, камерата проследява реакциите на публиката, изненадана да открие какви личности са се крили зад екрана. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви представим днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заплаха: Компании за изкуствен интелект са откраднали 130 000 сценарии във Великобритания
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
На днешната дата, 10 юни. Рождениците днес
Стратегии за водене на преговори, когато другата страна има предимство
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
ABC News отстрани водещ журналист заради критики към Тръмп и негов съветник
The Guardian: Кабул може да бъде първият град, който ще остане без вода до 2030 г.