Реклама на деня: „Животът няма етикети“

Този силен уличен експеримент от САЩ, заснет във видео, е една от най-трогателните рекламни кампании от последните седмици. 

Изготвен по поръчка на американската неправителствена организация Ad Council, той има за цел да обори стереотипите, като покаже, че макар да имаме различен цвят на кожата или сексуална ориентация, винаги всички в себе си сме еднакви - просто хора. С тази идея е заснето видеото, което служи за добра реклама в категорията на кампаниите със социална насоченост, възпитаващи общетсвени ценности (PSA). 

Спотът е от 3 минути и се разпространява под мотото "Животът няма етикети". За да внуши по въздействащ начин идеята, организацията поставя в Санта Моника, Калифорния, голям рентгенов екран, зад който хората се виждат само като движещи се скелети. Експериментът е проведен на Свети Валентин. Когато излизат пред екрана, камерата проследява реакциите на публиката, изненадана да открие какви личности са се крили зад екрана. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви представим днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс