Старостта? Това е просто въпрос на мислене


В съвременната култура, центрирана около младостта, старостта се превръща в нещо, което ни ужасява. Тя и смъртта са теми табу, за които избягваме да се замисляме; които игнорираме дотолкова, че когато се сблъскаме с тях, ги възприемаме като нещо неестествено.

В този контекст и на фона на масовия маркетинг, който работи с рекламни образи на много млади и енергични хора, британската агенция Karmarama отправя същинско предизвикателство към аудиторията на Острова, като представя реклама по темата за старостта, започваща думите, че няма лек за нея. Видеото е изработено от нея за британската група за защита на правата на възрастните хора Age U.K. Озаглавено е „Love Later Life”.

Глас зад кадър прочита поема на английския поет Роджър Макгоу, написана за спота. Гласът е на 91-годишния сър Кристофър Лий, посочва Adweek. Кадрите показват хора на най-различна възраст – от малки деца, до 102-годишни възрастни, които сияят като себе си, преминали през десетилетията. Идеята е да се припомни, че възрастта е най-вече въпрос на гледна точка и излъчването на човека е далеч по-важно от красивата му външност. Чрез излъчването той се свързва с ругите на далеч по-дълбоко ниво.

Ето и рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара