Сърф и среднощно море в новата реклама на Volvo
„Да чувстваш, при това да чувстваш истински, е нещо рядко в наши дни“, казва гласът зад кадър в тази нова кампания на шведския автомобилен бранд Volvo.
Видеото е дело на агенция Grey Лондон. То показва кадри на среднощно море и паркиран на самия бряг до вълните автомобил с отворена врата, от която излиза и направо скача във водата неговият шофьор – млада жена със страст към среднощния сърф.
От волана, направо в морето – какво по-велико от това? - питат авторите на кампанията, отразена от всички световни медии за маркетинг. Рекламата е заснета при необходимите метеорологични условия с високи приливни вълни и лунна светлина на бряг в Дърбан, Южна Африка. Героинята е истинска сърфистка – 46-годишната Лисет Форсайт от Кейптаун.
Видеото променя тона на маркетинга на Volvo и опитва да издигне автомобилния бранд до по-висок клас клиенти. То представя акцентите в бъдещите му съобщения – че е подходящ за хората с амбиция, които обичат простотата в живота и държат да се чувстват себе си, истински. Освен това ще се изтъква шведският произход, дизайна и качеството на колите Volvo.
Рекламата е стилен пролог към началото на преход за съживяване на марката и нейното представяне в нова светлина.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.