Сърф и среднощно море в новата реклама на Volvo

Сърф и среднощно море в новата реклама на Volvo

„Да чувстваш, при това да чувстваш истински, е нещо рядко в наши дни“, казва гласът зад кадър в тази нова кампания на шведския автомобилен бранд Volvo.

Видеото е дело на агенция Grey Лондон. То показва кадри на среднощно море и паркиран на самия бряг до вълните автомобил с отворена врата, от която излиза и направо скача във водата неговият шофьор – млада жена със страст към среднощния сърф.

От волана, направо в морето – какво по-велико от това? - питат авторите на кампанията, отразена от всички световни медии за маркетинг. Рекламата е заснета при необходимите метеорологични условия с високи приливни вълни и лунна светлина на бряг в Дърбан, Южна Африка. Героинята е истинска сърфистка – 46-годишната Лисет Форсайт от Кейптаун.

Видеото променя тона на маркетинга на Volvo и опитва да издигне автомобилния бранд до по-висок клас клиенти. То представя акцентите в бъдещите му съобщения – че е подходящ за хората с амбиция, които обичат простотата в живота и държат да се чувстват себе си, истински. Освен това ще се изтъква шведският произход, дизайна и качеството на колите Volvo. 

Рекламата е стилен пролог към началото на преход за съживяване на марката и нейното представяне в нова светлина.

Вижте.

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм