Сърф и среднощно море в новата реклама на Volvo

Сърф и среднощно море в новата реклама на Volvo

„Да чувстваш, при това да чувстваш истински, е нещо рядко в наши дни“, казва гласът зад кадър в тази нова кампания на шведския автомобилен бранд Volvo.

Видеото е дело на агенция Grey Лондон. То показва кадри на среднощно море и паркиран на самия бряг до вълните автомобил с отворена врата, от която излиза и направо скача във водата неговият шофьор – млада жена със страст към среднощния сърф.

От волана, направо в морето – какво по-велико от това? - питат авторите на кампанията, отразена от всички световни медии за маркетинг. Рекламата е заснета при необходимите метеорологични условия с високи приливни вълни и лунна светлина на бряг в Дърбан, Южна Африка. Героинята е истинска сърфистка – 46-годишната Лисет Форсайт от Кейптаун.

Видеото променя тона на маркетинга на Volvo и опитва да издигне автомобилния бранд до по-висок клас клиенти. То представя акцентите в бъдещите му съобщения – че е подходящ за хората с амбиция, които обичат простотата в живота и държат да се чувстват себе си, истински. Освен това ще се изтъква шведският произход, дизайна и качеството на колите Volvo. 

Рекламата е стилен пролог към началото на преход за съживяване на марката и нейното представяне в нова светлина.

Вижте.

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Екоактивистката Грета Тунберг получи глоба и забрана да влиза във Венеция 48 часа
Малка пчела с „дяволски“ рогца открита в Западна Австралия
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?