„Осъзнай истинския момент“ - новото рекламно видео на „Кока-Кола“

Да накараш хората да оставят смартфоните за няколко минути е все по-трудно в наши дни. Рекламодателите се опитват в повечето случаи да сторят обратното - да привличат повече и повече потребители към мобилните екрани, където да събират внимание с интернет маркетинг. 

"Кока-Кола" подхожда различно в нова онлайн рекламна кампания, която събра световна популярност чрез видео в YouTube в последната седмица, прегледано поне 22 милиона пъти. Рекламата съдържа призив зрителите да осъзнаят настоящия момент и да го изживеят реално, след което да споделят в мрежата. Тя посочва някои от популярните думички от употребата на социалните медии и чатовете като ""LOL" за силен смях, "circles" за "кръговете" в Google + или Facebook. И ги прилага към ситуации в истинския живот. 

"Phubbing" в името на видеото (Stop Phubbing Around) означава да пренебрегваш някого до теб, като си гледаш телефона. 

Кампанията е дело на агенция Memac Ogilvy в Дубай, посочва AdsOfTheWorld. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Швейцарският клон на банка HSBC спира обслужване на над хиляда богати клиенти от Близкия изток
Трима български пилоти бяха отвлечени в Судан
Инфографика показва втория език във всяко едно кътче на света