Япония обяви, че е спечелила войната с дискетите и ги премахна

Японските власти отмениха скорошните разпоредби, изискващи документите да се изпращат до държавните агенции на флопи дискове (дискети). „Ние спечелихме войната с флопи дисковете“, каза Таро Коно, министърът на цифровизацията на страната, който стартира кампания за премахване на флопи дисковете през 2021 г.
Дискетите, създадени през 60-те години на миналия век, бяха широко използвани в японските правителствени агенции. В същото време Sony, последният производител на този тип носители за съхранение, спря да ги произвежда през 2011 г.
Една стандартна дискета може да побере 1,44 MB данни, припомня BBC. За да прехвърлите информация от флашка на 32 GB, ще ви трябват над 22 хиляди флопи дискове. Опитите за дигитализация в Япония срещат съпротива от страна на консервативни японци. По-специално, доскоро факсовете се използваха активно в страната, а последният пейджър оператор в Япония спря да работи едва през 2019 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Млада жена е починала след падане от хотел в Слънчев бряг
България | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.