Индия постави световен рекорд с 642 млн. души гласували на парламентарните избори

Индия е поставила световен рекорд с 642 милиона души, които са гласували на парламентарните избори. От тях близо половината са жени. Най-големите избори в света се проведоха в седем фази в продължение на шест седмици. Преброяването вече започна първо с бюлетините по пощата, съобщи БНТ.
Резултатите ще определят разпределението в 543-местната долна камара на парламента. Националният демократичен алианс, воден от Индийската народна партия на премиера Нарендра Моди, печели повече от половината места в долната камара на индийския парламент. Това показват официалните резултати от преброяването на гласовете, публикувани от местна телевизия и цитирани от БНР.
Според данни, публикувани след преброяване на повече от 85% от гласовете, коалицията на Моди е спечелила 276 места в 543-местната долна камара на парламента. Опозиционна коалиция Индийски национален алианс за приобщаващо развитие, който включва 28 партии, печели 205 места.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.