Плановете за пускането на най-бързата влакова линия в света се отлагат
Железопътният оператор Central Japan Railway Co. няма да постигне целта си да пусне в експлоатация най-бързия влак в света до 2027 г. чрез свързване на Токио и Нагоя с помощта на технология за магнитна левитация, съобщиха от компанията, цитиран от Блумрбъг.
Железопътният оператор не успя да започне строителството в Шизуока, въпреки че са изминали шест години от подписването на договор за строителство на тунел в префектурата. Проектът на стойност 9 трлн. йени (59,5 млрд. долара) отдавна се сблъсква с опозиция от местното правителство поради опасения, че изкопаването на тунела ще повлияе на нивата на речните води.
Япония е известна със своите бързи влакове-стрели, част от мащабната железопътна инфраструктура на страната. През 2016 г. правителството одобри заем от 3 трлн. йени, за да помогне на Central Japan Railway да финансира линията Chuo Shinkansen maglev, която обещава да превозва пътници между Токио и Нагоя за приблизително 40 минути.
Въпросът със строителството в Шизуока „е пряко свързан със забавянето на пускането в експлоатация“ през 2027 г., съобщиха от Central Japan Railway. „Въпреки че в момента не можем да дадем нова дата за откриване, ние ще продължим да правим всичко по силите си, за да гарантираме, че линията ще бъде отворена възможно най-скоро.“
Проектът в крайна сметка се стреми да свърже столицата с Осака през 2037 г. с влакове, движещи се с над 500 километра в час.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.