ЖП операторите в Англия намаляват броя на влаковете и скоростта им заради сушата

Железопътните услуги в части от Южна Англия са нарушени, защото насипите под релсите се свиват и така повреждат трасето, след най-слънчевата и гореща пролет за повече от век, съобщава в. The Guardian. По тази причина влаковете не могат да се движат с пълна скорост заради липсата на влага в почвата. Заради екстремните метеорологични условия железопътната компания South Western Railway (SWR) заяви, че за безопасната и надеждна услуга няма друга алтернатива, освен да намали броя на движещите се влакове.
Пътуванията от лондонската гара Ватерло до Ексетър ще отнемат с един час повече, като влаковете ще се движат със скорост от 64 км/ч вместо с 130 км/ч за определени участъци от маршрута.
Тазгодишната пролет беше втората най-суха пролет в историята на Англия - с най-малко количество валежи от 1976 г. насам. Липсата на влага е довела до пропадане на насипите по 12-километров участък от железопътната линия между Джилингам в Дорсет и Аксминстър в Девън .
Ограниченията на скоростта по еднорелсовия маршрут означават, че влаковете не могат да преминават в обичайните часове и места, а компанията SWR заяви, че е била принудена да ограничи услугите по разписание. Операторът заяви, че е вероятно сухите метеорологични условия да продължат и че може да са необходими допълнителни ограничения на скоростта.
Главният оперативен директор на SWR, Стюарт Мийк, заяви: „Много съжаляваме за прекъсванията, които клиентите ще изпитат поради тази промяна, тъй като знаем колко важна е линията на запад от Англия за хората, които обслужва.“ „Не взехме това решение лекомислено. За да продължим да предоставяме безопасна и надеждна услуга обаче, нямаме друга алтернатива, освен да въведем по-намалено разписание“, добави той.
„Безопасността на нашите клиенти е наш основен приоритет, поради което трябва да наложим тези ограничения на скоростта. Ще преглеждаме редовно условията, за да възстановим нормалното разписание възможно най-скоро“, казва Том Дезмънд, директор „Операции“ на компанията Network Rail. Променящият се климат създаде проблеми за железопътния транспорт през последните години, включително необходимостта от налагане на ограничения на скоростта при екстремните летни горещини поради страх от изкривяване на релсите, припомня изданието.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Meta инвестира 1,5 милиарда долара в AI център за данни в Тексас
Компании |Администрацията на САЩ е упълномощила ЦРУ за тайни операции във Венецуела
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Уолстрийт вярва, че бумът в цената на златото и среброто далеч не е приключил
Финанси |Румен Радев в писмо до НСО: От 20 октомври ще пътувам с личния си автомобил
Политика |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.