"Нокиа" е любимата марка на руснаците

Свят
Обновена 15:00ч., 17.10.2010
Най-харесваната марка в Русия е "Нокиа". Финландската компания за мобилни телефони победи тази година в класацията, организирана от Online Market Intelligence и сп."Маркетинг Мениджмънт".
15% от руснаците посочват Nokia като любима марка. На второ място остана миналогодишният лидер Samsung. Sony е трета. Следват Adidas и Panasonic.
В Топ 20 не попада нито една руска марка.
Класацията по категории показва, че руснаците харесват най-много бирата "Балтика", дамските превръзки Always, козметикат Nivea, автомобилите Toyota.
Анкетирани са няколко хиляди руснаци на възраст от 18 до 55 години със средни и с високи доходи.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.