Бизнес БРОЙ /// Мениджър 08/23
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Интелигентният маркетинг
AI е ситото за посредствеността
Интелигентният маркетинг

AI е ситото за посредствеността


Макар че за изкуствения интелект (AI) усилено се заговори през последните месеци, той отдава е част от маркетинга. Над 80% от експертите в индустрията интегрират някаква форма на AI технология в своите маркетингови дейности, сочи изследване на Statista. През 2021 г. пазарът AI в маркетинга е оценен на 15,84 млрд. долара. Statista прогнозира, че тази цифра ще се увеличи до над 107,5 млрд. долара през 2028 г. Това буди тревоги в много специалисти, които се питат дали AI няма да им вземе „хляба от ръцете“?! Тези професионалисти, които успеят да са в „крак с модата“ и с най-новите технологии, ги очаква светло бъдеще. А тези, които не успеят да се адаптират към новата AI действителност, трябва да помислят за друго поприще. За това основният виновник ще е AI, но не заради масово тиражираните причини.
AI вече влиза в ролята на сито, което ще отсее посредствеността от таланта и ще остави само тези, които знаят и могат.
Представете си колаборациите между AI и талантливия маркетингов архитект и визионер… Ще имат ли лимит?!
Изкуственият интелект vs естествения талант
AI позволява създаването на добре синхронизирано съдържание, в което всички компоненти на комуникацията – текст, визия, аудио и видео, отговарят максимално точ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
изкуствен интелект
AI
реклама
медии