Бизнес БРОЙ /// Мениджър 04/25
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Мода с характер
Как с една шевна машина и много инат се създава международен бранд
Мода с характер

Как с една шевна машина и много инат се създава международен бранд


Представете си, че сте на изложба на популярен художник. Заставате пред картина, гледате я внимателно, впечатлени сте, обръщате се към човека до себе си... и осъзнавате, че не знаете как да коментирате това, което виждате – не можете точно да назовете емоциите, които се събуждат у вас. Случвало ви се е, нали? По време на изложба, спектакъл, кино, концерт – дори в някои изненадващи ви ситуации.
Подобно може да е усещането ви и когато разглеждате моделите на българския моден бранд Metamorphoza. Това е напълно разбираемо. От една страна, въпреки цунамито на „бързата мода“, тя – модата, продължава да бъде изкуство. От друга страна – ефектът е напълно умишлен. Това споделят създателите на марката Веселина Свиларска и Динко Иванов, за които вдъхновението идва от Япония – нейната философия, начин на живот, естетика и силата на деконструктивизма, който, по думите им, „те взривява“.
Началото на Metamorphoza
идва съвсем естествено. Веселина знае, че иска да се занимава с мода още от тийнейджърските си години. Завършва Нов български университет и се впуска в различни артистични проекти. С Динко се срещат в склад за платове, в който той работи. Скоро се ражда идеята да създадат нещо заедно.
Започват дейността с...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Metamorphoza
мода
модна индустрия
бърза мода
бавна мода