Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Tech Connect 2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Идва времето на автономните финансови асистенти
Дори най-сложният банков продукт – ипотеката – вече може да бъде напълно дигитален, споделя Мария Лукаш, директор „Растеж“ за Централна и Източна Европа в Revolut
Идва времето на автономните финансови асистенти

Дори най-сложният банков продукт – ипотеката – вече може да бъде напълно дигитален, споделя Мария Лукаш, директор „Растеж“ за Централна и Източна Европа в Revolut


Смятате ли, че бъдещето е изцяло в дигиталните банки?
С напредването на дигитализацията все повече хора ще управляват финансите си през смартфони и безжични устройства. Наблюдаваме как традиционни банкови услуги като кредити, спестявания, разплащателни сметки и валутни операции бързо се дигитализират – и това важи за всички възрастови групи. Дори най-сложният банков продукт – ипотеката – вече може да бъде напълно дигитален, както показахме в Литва чрез нашата услуга за рефинансиране на жилищни кредити.
Разбира се, ще има клиенти, които предпочитат човешки контакт, индивидуален съвет и персонално обслужване. Но тенденцията е ясна – дигиталното банкиране ще бъде водещо.
С какви нови услуги смятате да обогатите портфолиото си?
Работим по различни нови функции. Наскоро пуснахме първите си банкомати в Испания и догодина ще разширим мрежата си в Западна Европа. Ще развием и портфолиото си от инвестиционни и лайфстайл услуги – наскоро обявихме мобилни планове в Обединеното кралство и в Германия. Предстоят още функции за инвеститорите.
Вече предлагате и кредитиране на физически лица. Тази услуга все още не се предлага в България – кога ще я предложите и тук?
Нашата стратегия е...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Revolut
финансови решения
технологии
финансови асистенти
банкиране
бъдещето на банкирането
Венцислав Савов