Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Линейната телевизия остава на власт
СВЕТЛАНА ТАЧЕВА, РЪКОВОДИТЕЛ ЕКИП DATA INTELLIGENCE В „PUBLICIS GROUPE БЪЛГАРИЯ“
Линейната телевизия остава на власт

СВЕТЛАНА ТАЧЕВА, РЪКОВОДИТЕЛ ЕКИП DATA INTELLIGENCE В „PUBLICIS GROUPE БЪЛГАРИЯ“


Очакванията на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните инвестиции в реклама у нас са за по-слаб ръст през 2023 г., което в контекста на забавения икономически растеж в страната е напълно предвидимо и обяснимо. Миксът по канали като нетни инвестиции продължава да е доминиран от тв, която държи малко над половината от него. Инвестициите в онлайн реклама са най-бързо растящите в последните години и очакваме да увеличат дела си до 35% през 2023 г. ООН и радио остават със стабилни дялове като част от всички рекламни инвестиции, а печатната реклама регистрира спадове всяка поредна година. След пандемията киното като медия, атрактивна за зрителите и рекламодателите, е в период на бавно, но сигурно възстановяване.
Тук трябва да направим уговорката, че това е разпределение на инвестициите по медии за общия рекламен пазар у нас, но той варира в широки граници при различните типове индустрии. Например за фармация и бързооборотни стоки тв е с дял до 80% от инвестициите, докато при банки и телекоми през последните години тя е не повече от 50%.
Инвестиции в тв
Тв остава единствената медия в Б...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
телевизия
медия
реклама
линейна телевизия
иновации