SAP вижда нарастващо търсене на софтуер за устойчивост въпреки отдръпването на САЩ

Германският технологичен гигант SAP вижда нарастващо глобално търсене на софтуер за управление и документиране на усилията на компаниите за устойчивост, въпреки тенденцията за отслабване на целите за опазване на климата в Съединените щати, заяви главният финансов директор на компанията Доминик Асам в интервю за Ройтерс.
Тази седмица ООН съобщи, че САЩ ще се оттеглят от Парижкото споразумение за климата на 27 януари 2026 г., след като Вашингтон официално уведоми генералния секретар Антониу Гутериш за решението на президента Доналд Тръмп за напускане.
„Темата за устойчивостта няма да изчезне от дискусиите между инвеститорите“, каза Асам, като добави, че очаква компаниите все още да се нуждаят от надеждни данни и инструменти за анализ, за да вземат решения по темата.
„Говорих с много инвеститори на Световния икономически форум в Давос, които са загрижени за устойчивостта. Те са много оптимистични въпреки последните избори в САЩ“, добавя той.
В този контекст той вижда потенциал за новосъздадения софтуер Green Ledger на SAP, който според него помага на компаниите да направят отчетите си за устойчивост толкова проверими, колкото и финансовия баланс, който ще се изисква от 2028 г. в рамките на Европейската Директива за корпоративно отчитане на устойчивостта (CSRD).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Администрацията в САЩ предвижда да закрие 10 посолства и 17 консулства по целия свят
Свят |Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.