Петте най-често срещани лъжи във Facebook

Петте най-често срещани лъжи във Facebook

Потребителите на Facebook продължават да вярват на все същите стари лъжи, сочи ново изследване, цитирано от The Telegraph. Дори хора с добро образование се оставят да бъдат подведени да вършат в социалната мрежа неща, които са неуместни и дори опасни.

Изследването, проведено в продължение на две години, проучва над 850 000 измами. Компанията по сигурността Bitdefender е установила, че измамници са заразили устройствата на милиони потребители, използвайки нови версии на стари трикове.

Почти половината от измамите разчитат на любопитството на потребителите, които биха искали да проверят кой е разглеждал профила им.

Най-широко разпространената измама предлага шанса да видим дали бившите ни партньори са ни наблюдавали тайно онлайн. Около една от всеки три измами привлича жертвите си с функции, каквито Facebook изобщо няма като бутон „не харесвам” или различни цветове за стената на профила.

Фалшиви награди, включително безплатни билети за „Дисниленд” и точки за игри, представляват 16,5% от измамите през последните две години. Записи на знаменитости със сексуално съдържание се използват при 7,5 на сто от измамите, пише „Фокус”.

В същото време видеоклипове, показващи жестоки кадри, за да привлекат вниманието на Facebook потребителите, са 1% от всички измами.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иран отхвърля преговорите за прекратяване на войната с Израел, Тръмп вижда Путин като посредник за мир
Междувременно в Ливан: Танци и музика на фона на балистичните ракети (ВИДЕО)
Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Почина Леонард Лаудър – мъжът, който превърна Estee Lauder в козметична империя