Holiday Inn стана жертва на кибератака

Holiday Inn стана жертва на кибератака

Собственикът на Holiday Inn - Intercontinental Hotels Group, призна, че е станал жертва на кибератака.

IHG, която притежава някои от най-големите хотелски вериги в света, излезе с изявление, в което обясни, че разследва "неоторизиран достъп" до редица свои технологични системи, предаде ВВС.

Базираната в Обединеното кралство компания, която управлява хотелите Holiday Inn, Crowne Plaza и Regent, заяви, че нейните "канали за резервации и други приложения" са прекъснати от понеделник.

„IHG работи за пълното възстановяване на всички системи възможно най-скоро“, обещаха от компанията.

IHG потвърди, че оценява естеството, степента и въздействието на инцидента и е приложила своите планове за реагиране, включително назначаване на външни специалисти за разследване на нарушението.

Компанията също е в процес на уведомяване на регулаторните органи. „Ние ще подкрепяме собствениците и операторите на хотели като част от нашия отговор на продължаващото прекъсване на обслужването. Хотелите на IHG все още могат да работят и да приемат резервации директно“, се казва в официалното изявление.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ