Holiday Inn стана жертва на кибератака

Holiday Inn стана жертва на кибератака

Собственикът на Holiday Inn - Intercontinental Hotels Group, призна, че е станал жертва на кибератака.

IHG, която притежава някои от най-големите хотелски вериги в света, излезе с изявление, в което обясни, че разследва "неоторизиран достъп" до редица свои технологични системи, предаде ВВС.

Базираната в Обединеното кралство компания, която управлява хотелите Holiday Inn, Crowne Plaza и Regent, заяви, че нейните "канали за резервации и други приложения" са прекъснати от понеделник.

„IHG работи за пълното възстановяване на всички системи възможно най-скоро“, обещаха от компанията.

IHG потвърди, че оценява естеството, степента и въздействието на инцидента и е приложила своите планове за реагиране, включително назначаване на външни специалисти за разследване на нарушението.

Компанията също е в процес на уведомяване на регулаторните органи. „Ние ще подкрепяме собствениците и операторите на хотели като част от нашия отговор на продължаващото прекъсване на обслужването. Хотелите на IHG все още могат да работят и да приемат резервации директно“, се казва в официалното изявление.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа