Дисекция на конкуренцията

Дисекция на конкуренцията

Не съществува бизнес план без анализ на конкуренцията, пише Линда Сир, мениджмънт автор. Конкурентите са не само всички компании, които произвеждат сходни продукти или услуги в същия отрасъл, но и тези, които задоволяват същите потребности, макар и да са от други браншове. Доброто познаване на конкурентите намалява риска да загубите клиентите си.

Помиселете кои компании се опитват да отговорят на същите потребителски нужди като вас. Определете кои са ключовите фактори за техния успех. Опитайте трезво, без подценяване да определите силните и слабите страни на конкурентите ви на пазара. Нали и те, и вие воювате за внимението и обичта на едни и същи хора! Кой ще ги спечели и в каква степен зависи от това, доколко сте били честни в определянето на качествата и недостатъците на конкурентите.

Най-напред трябва да си отговорите на въпроса дали вашият продукт ще задоволи конкретни потребности на клиентите, при това по нов и вълнуващ начин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"
Как успешните лидери се изправят на крака след провал