Марти Ноймаер изтегля 10 безплатни абонамента за „Мениджър”
Регистрацията в „A One-day Brand Strategy Workshop” ви дава шанс да спечелите годишен абонамент от списание „Мениджър”. Марти Ноймаер, човекът работил за едни от най-големите марки в света, ще изтегли лично имената на печелившите ден преди началото на семинара, който ще се проведе на 16 април.
„Мениджър”, едно от най-влиятелните списания в страната, е официален медиен партньор на проекта. Марти Ноймаер даде ексклузивно интервю за „Мениджър”, което може да прочетете в броя, който излиза в началото април.
„A One-day Brand Workshop”се провежда в отговор на търсенето на българските маркетолози как да бъдат по-ефективни и да постигат очакваните резултати на нашия труден пазар.
Практическото обучение по брандинг ще допринесе за придобиването на нови умения от маркетинг специалистите, които изграждат, развиват и управляват марки у нас. Марти Ноймаер ще представи пред специализираната публика петте ефективни стъпки за изграждане на успешна марка като ще покаже на аудиторията как да скъси разстоянието между бизнес стратегията и творчеството. Динамичните му презентации и интерактивни упражнения ще научат специалистите в бранша на десетки доказани принципи, които незабавно може да бъдат приложени в бизнес ежедневието.
Mестата за семинара са ограничени и при достигане на максимален брой участници регистрациите ще бъдат прекратeни, защото формата „уъркшоп” изисква индивидуална работа на лектора по групи.
„A One-day Brand Workshop” е първия от серията практически семинари „Животът на една марка”, организирани от консултантска фирма “Пауър Бранд”.
За контакти и допълнителна информация Виолина Харалампиева, 0894 48 33 38; 02 4 666 787, е-mail: vharalampieva@powerbrand.bg, www.powerbrand.bg/seminars.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.