Нюансите създават иконите в бизнеса

Има една черта, която отличава всички живи икони по света. Това е една дума – нюанс. Нюансът на сърцето. Аз и моите колеги изследвахме качествата, които имат наистина страхотните предприемачи и строители на съвремeнния бизнес. Така разбрахме, те имат четири основни черти: сърце, хитрост, смелост и късмет. Повече от 60% от 200-те успешни предприемачи в нашето изследване проявяват това, което ние наричаме "сърцато господство" в техния предприемачески профил. Това се определя с почти мисионерска страст. Те приемат своите идеи като мисия, вярват безапелационно, че могат да променят света. Но много хора искат да променят света.
Това, което прави тези, които действително успяват, различни не е само вълнението около една голяма идея, а манията им относно особеностите и детайлите. Сърцето е източник на очевидната вдъхновяваща енергия, която формира малцинствената категория на иконите на това, което отличава тези, които попадат в тази малка категория на уникални иконоборци.
Само шепа от мениджърите във Fortune 500 може наистина да попаднат в нея, лидери, които чрез своята цел, страст и автентичност оказат дълбоко влияние върху цели индустрии и дори върху обществото. Хенри Форд, Уолт Дисни, Бил Гейтс, Уорън Бъфет, Катрин Греъм и Ралф Лорън са (или са били) повече от изключителни фигури за бизнеса. Но те също са променили коренно нашата култура. Извън бизнеса също е възможно да съществуват уникални личности, които променят света като Нелсън Мандела, Коко Шанел, Реджи Джаксън и Анди Уорхол. Всеки един е променил начина, по който ние възприемаме и взаимодействаме със света. Общата им черта е, че са най-добрите в своята област.
Какво е необходимо, за да бъдете най-добрият? Отговорът при всички случаи се крие в нюансите.Те произтичат от искрения ентусиазъм (от сърцето), за да може човек да прави добре това, което прави. И от нюансите - тези едва доловими, едва забележими разлики, които е почти невъзможно да се видят, но могат да бъдат усетени. Това е вродена дарба, шесто чувство, излъчвано от сърцето.
Антъни Тцян за Harvard Business Review
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.