Този фин занаят да продаваш идеи

Този фин занаят да продаваш идеи

Независимо колко добра е една идея, тя не може да се продаде сама. Преди да се заемете с изпълнението на идея, проект, иновация или каквото и да е, първо трябва да намерите потенциалните подръжници и да неутрализирате критиците.

Ето няколко съвета от Harvard Business Review, с които да продавате идеите си по-добре:

Слушайте активно различни гледни точки. Така ще разберете какво искат хората и ще можете да проектирате желанията им в новия ви продукт.

Подгответе се за лични срещи и индвидуални дискусии с бъдещите си клиенти. Запознайте се с интересите на тези, с които говорите, и персонализирайте съобщението си към тях.

Вслушайте се в критиците си чрез лични срещи. Никога обаче не ги събирайте заедно с надеждата, че така неприятните срещи ще минат наведнъж. Така само ще им дадете поле за изява и възможност да се обединят срещу вас.

Не забравяйте, че процесът на продажбата се състои от две крачки. Вие продавате на някого, а той от своя страна продава мнението си за вас на другите ви потенциални клиенти.

Още в началото на продажбата дайте гаранции, че продуктът или идеята ви ще работят. Хората обичат да залагат на сигурното.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства