Този фин занаят да продаваш идеи

Този фин занаят да продаваш идеи

Независимо колко добра е една идея, тя не може да се продаде сама. Преди да се заемете с изпълнението на идея, проект, иновация или каквото и да е, първо трябва да намерите потенциалните подръжници и да неутрализирате критиците.

Ето няколко съвета от Harvard Business Review, с които да продавате идеите си по-добре:

Слушайте активно различни гледни точки. Така ще разберете какво искат хората и ще можете да проектирате желанията им в новия ви продукт.

Подгответе се за лични срещи и индвидуални дискусии с бъдещите си клиенти. Запознайте се с интересите на тези, с които говорите, и персонализирайте съобщението си към тях.

Вслушайте се в критиците си чрез лични срещи. Никога обаче не ги събирайте заедно с надеждата, че така неприятните срещи ще минат наведнъж. Така само ще им дадете поле за изява и възможност да се обединят срещу вас.

Не забравяйте, че процесът на продажбата се състои от две крачки. Вие продавате на някого, а той от своя страна продава мнението си за вас на другите ви потенциални клиенти.

Още в началото на продажбата дайте гаранции, че продуктът или идеята ви ще работят. Хората обичат да залагат на сигурното.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Литва ще сваля контрабандните балони, идващи от Беларус
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ