bTV Media Group повишава приходите си през второто тримесечие на 2016 г.

bTV Media Group повишава приходите си през второто тримесечие на 2016 г.

bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за второто тримесечие на 2016 г. в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара от април до юни, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.

„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

„Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”, допълни Станчев.

За периода април – юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.

Данни за периода април – 30 юни 2016 г. (стойностите са в щатски долари)

 

 

2016

2015

% оперативна печалба спрямо приходи

% Lfl*

Нетни приходи

20,455

19,420

5,3%

3,4%

Оперативна печалба

5,954

4,045

47,2%

44,8%

Промяна в оперативната печалба

29%

21%

8,3 пункта

8,3 пункта

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ