Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|bTV Media Group повишава приходите си през второто тримесечие на 2016 г.
bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за второто тримесечие на 2016 г. в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара от април до юни, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.
„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
„Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”, допълни Станчев.
За периода април – юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.
Данни за периода април – 30 юни 2016 г. (стойностите са в щатски долари) |
|
|||
|
2016 |
2015 |
% оперативна печалба спрямо приходи |
% Lfl* |
Нетни приходи |
20,455 |
19,420 |
5,3% |
3,4% |
Оперативна печалба |
5,954 |
4,045 |
47,2% |
44,8% |
Промяна в оперативната печалба |
29% |
21% |
8,3 пункта |
8,3 пункта |
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.