Женският образ - начин на употреба в зората на рекламния бизнес

Женският образ - начин на употреба в зората на рекламния бизнес

Американската марка Calvin Klein наскоро бе принудена да демонтира билборд, на който е снимана актрисата Клара Кристин в предизвикателна поза и много къса рокля с надпис "I seduce in #mycalvins" (съблазнявам в #моякалвин), която бе счетена за неприемлива проява на сексизъм.

Въпреки това, от зората на рекламния бизнес, образът на жената като изкусителка е доминиращ при предлагането на продукти и услуги. Образ, който са използвали и големи художници като Алфонс Мария Му̀ха и Жул Шерер.

Редакторите на Lenta.ru ни пренасят един век назад, показвайки ни плакати, пропити със съблазън, които впечатляват и днес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол