Женският образ - начин на употреба в зората на рекламния бизнес

Женският образ - начин на употреба в зората на рекламния бизнес

Американската марка Calvin Klein наскоро бе принудена да демонтира билборд, на който е снимана актрисата Клара Кристин в предизвикателна поза и много къса рокля с надпис "I seduce in #mycalvins" (съблазнявам в #моякалвин), която бе счетена за неприемлива проява на сексизъм.

Въпреки това, от зората на рекламния бизнес, образът на жената като изкусителка е доминиращ при предлагането на продукти и услуги. Образ, който са използвали и големи художници като Алфонс Мария Му̀ха и Жул Шерер.

Редакторите на Lenta.ru ни пренасят един век назад, показвайки ни плакати, пропити със съблазън, които впечатляват и днес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията