Франция удържава забраната за реклама по държавните телевизии

Франция удържава забраната за реклама по държавните телевизии

Френското правителство реши да удължи забраната за излъчване на реклами в прайм тайма по държавните телевизии. Това съобщи министърът на културата и масовите комуникации Фредерик Митеран.

В държавната компания France Televisions не се показват реклами след 20 ч. от 2009 година. Идеята беше, че това ще повиши качеството на обществената телевизия, от една страна, а от друга - преразпределението на рекламния пазар ще помогне на частните компании да преживеят кризата.

Мораториумът трябваше да действа до декември 2011 г., но правителството реши да го удължи до началото на 2014 г. Митеран обясни мотивите - на частните тв компании ще бъде нужно време, за да наваксат приходите, които евентуално ще им отнеме появата на още играчи на рекламния пазар. Така че кабинетът ще вдига мораториума постепенно.

Забраната за вечерна и нощна реклама по държавните канали беше част от програмата на президента Никола Саркози за реформа на обществената телевизия във Франция. Той обещаваше да компенсира загубите от реклама с пари от бюджета. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
България получи и втория си изтребител F-16
Президентът Радев пристигна в Казахстан
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Не е задължително брандирането да бъде скъпо
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Това са единствените два сектора, където търсенето на работа в момента върви нагоре