Франция удържава забраната за реклама по държавните телевизии

Франция удържава забраната за реклама по държавните телевизии

Френското правителство реши да удължи забраната за излъчване на реклами в прайм тайма по държавните телевизии. Това съобщи министърът на културата и масовите комуникации Фредерик Митеран.

В държавната компания France Televisions не се показват реклами след 20 ч. от 2009 година. Идеята беше, че това ще повиши качеството на обществената телевизия, от една страна, а от друга - преразпределението на рекламния пазар ще помогне на частните компании да преживеят кризата.

Мораториумът трябваше да действа до декември 2011 г., но правителството реши да го удължи до началото на 2014 г. Митеран обясни мотивите - на частните тв компании ще бъде нужно време, за да наваксат приходите, които евентуално ще им отнеме появата на още играчи на рекламния пазар. Така че кабинетът ще вдига мораториума постепенно.

Забраната за вечерна и нощна реклама по държавните канали беше част от програмата на президента Никола Саркози за реформа на обществената телевизия във Франция. Той обещаваше да компенсира загубите от реклама с пари от бюджета. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*