BMW с тотален рекорд в продажбите за миналата година

BMW с тотален рекорд в продажбите за миналата година

BMW Group приключи 2011 г. с най-големите годишни продажби на всички свои марки в историята си, съобщиха от компанията. Доставките на BMW, MINI и Rolls-Royce в цял свят са се увеличили с 14,2% през изминалата година, с което са достигнали общо 1 668 982 автомобила. За сравнение, през 2010 г. продажбите общо са били 1 461 166.

С този резултат компанията затвърждава позицията си на водещ производител на премиум автомобили като само през декември м.г. продажбите бележат ръст от 11,9% спрямо същия месец година по-рано.

Дружеството отбелязва увеличение в продажбите във всички региони и на практика на всички пазари по света. В Европа, където групата продава най-много, обемът на продажбите се е увеличил за цялата минала година с 8,5% и достига общо 857 792 броя. В Азия ръстът на продажбите е цели 31,1% спрямо предходната, а в Америка увеличението е с 15,3% . САЩ са и най-големият национален пазар за фирмата през 2011 г. с продажби на общо 305 418 автомобила, което е ръст от 14,9%. На американския пазар BMW е лидер в премиум сегмента с доставки на 247 907 автомобила.

Анализът на продажбите по модели показва растеж при BMW с 12,8 % през 2011 г. с общо 1 380 384 пласирани автомобила, което е най-доброто ниво в историята на марката. Безспорният първенец обаче е новото BMW X3, който с продадените 117 944 автомобила бележи ръст от 156,4 % през 2011 г.

Изминалата година се оказва и най-добра и в историята на MINI. Продажбите по света са нараснали до рекордните 285 060 автомобила през 2011 г., което е ръст от 21,7 % спрямо предходната година. Нов бум се очаква през 2012 г. с новите попълнения в семейството на MINI - MINI Coupe и MINI Roadster.

С общо 3 538 продадени автомобила, през 2011 г. Rolls-Royce Motor Cars също отбелязва най-високото равнище на продажбите си за всички времена, с 30,5 % по-високо, отколкото през 2010 г., когато са доставени общо 2 711 автомобила.

 „Желанието ни е да продължим позитивната тенденция и занапред, с балансиран ръст на продажбите на всички пазари, като планираме през 2012 г. да останем най-успешният производител на премиум автомобили в света.”, коментира .“, коментира Иън Робертсън, член на борда на директорите на BMW AG, отговарящ за Продажби и маркетинг.

 Според него важен принос за постигането на тази цел ще има новото BMW Серия 3, което ще бъде въведено в продажба по целия свят следващия месец. „Това е най-добрият седан от BMW Серия 3, който сме създавали, и сме уверени, че той ще продължи досегашния успех на модела. Поради смяната в моделите BMW Серия 3 очакваме най-силен ръст през втората половина на годината.“, допълва Робертсън.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ