Shutterstock ще предлага и музика

Shutterstock ще предлага и музика

Каталогът за авторски снимки и видео Shutterstock навлиза в музикалния бизнес. Компанията представи раздел с лицензирана музика за потребители, търсещи саундрак песни, съобщава Adweek.

„Най-сетне имаме честотната лента и мисля, че пазарът е много по-приятно място за музика в сравнение с преди 5 години“, коментира Уот Дженкинс – вицепрезидент продукти в компанията. „Мисля, че преди 5 години големите лейбъли и групи бяха по-колебливи да правят този тип обширно лицензиране за клиентите. Този път мисля, че са по-открити към новините канали за приходи“, казва той.

В Shutterstock вече има 60 000 видеоклипа чрез партньора й Ramblefish.

Сайтът бе открит през 2003 г. като бизнес, предоставящ професионална фотография срещу месечен или годишен абонамент. Три години по-късно спечели лиценз за предлагане и на онлайн видеоклипове. Компанията се приентира към него, а сега и към музиката, с разширяването на обхвата на 4G мрежите по света и употребата на мобилни технолгии.

Според ComStore в САЩ, например, прегледите на видеореклама са нарастнали 117% в последната година. „Всичко това има нужда от музика, затова скачаме в музикалния бизнес много бързо", казва Дженкинс.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата