Китай се прицели в световния филмов пазар

Китай се прицели в световния филмов пазар

През 2027 г. приходите от филмовия боксофис на Китай може да достигнат 13,2 милиарда долара, което представлява 27% от световния пазар. Това е посочено в доклад на световната одиторска и консултантска фирма „Прайсуотърхаус Купърс“, озаглавен Global Entertainment and Media Outlook 2023-2027 и цитиран от Радио Китай.

Филмовият пазар в страната бе засегнат сериозно от ограничителните мерки, свързани с пандемията, но ще се съживи през 2023 г. и ще заеме водещо място в света до 2025 г., според доклада. В него също така е изчислено, че общите приходи на китайската развлекателна и медийна индустрия ще достигнат приблизително 479,9 милиарда долара до 2027 г., а общият годишен темп на растеж през следващите пет години ще бъде 6,1%, по-висок от глобалния ръст от 3,5%. До 2027 г. размерът на пазара на интернет реклама в Китай ще достигне 146,4 милиарда долара, с общ годишен темп на растеж от 9%.

Китай вече се превърна в най-големия пазар за видеоигри и електронни спортове в света, се посочва още в доклада, като се прогнозира приходите на индустрията да достигнат 115,5 милиарда долара през 2027 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Предложение: Новите подземни паркинги в Белгия да бъдат предвидени за бомбоубежища
Как да спасите компанията от криза с репутацията
Съставните части на всеки печеливш екип