Фитнес преживяване на високо ниво

Фитнес преживяване на високо ниво

Фитнес преживяване на високо ниво

За развитието на бранда Next Level в България и мисията да мотивираш хората да покажат най-доброто от себе си разказва изпълнителния директор на веригата фитнеси Цветелина Трендафилова

- Как и кога започва историята на верига фитнеси Next Level в България?

- Първият клуб отворихме в края на 2018 година на бул. Симеоновско шосе с основната цел да разбием представата, че фитнесът е запазена територия само за супер здрави момчета и момичета. Напротив, чрез различни зони за тренировки с висококачествено оборудване на TechnoGym, увлекателни и ефективни групови занимания с лицензирани треньори по програмата Les Mills, както и спа зона със сауна - всичко това на голяма площ, успяхме да създадем едно приветливо и мотивиращо пространство за всеки ентусиаст.

В началото на 2019 г. продължихме и със следващите зали - на удобни локации в града, в близост до бизнес сгради и търговски центрове. Уловихме ритъма на живот на активните и работещи хора и така до днес, когато сме на прага да отворим поредната си зала в София, в квартал "Дружба", през декември тази година.

Кредит: iStock

- В настоящата трудна икономическа ситуация подготвяте откриване на нова зала и не спирате да се развивате. Как се справяте?

- Напомням, че вече имаме бизнес опит в кризисни ситуации. След като отворихме първите няколко зали в София, настъпи пандемията от Covid-19. През 2020 г. бяхме почти напълно затворени. Успяхме да устоим без да променяме съотношението цена-качество, заради което нашите клиенти ни ценят и до днес.

Настоящата ситуация на инфлация и повишаване на цените във всички сектори действително е тежка. Реалното поскъпване в бизнеса варира между 20% и 30%. Важно е да не пропускаме и факта, че политическата сцена у нас е нестабилна, което води до липса на каквато и да е яснота относно помощи и субсидии. Високите цени на електричеството в бизнеса, както и несигурност по отношение на стойността на данък добавена стойност в 2023 г. (9% или 20% ) са част от реалната ситуация в момента.

Фитнес бизнесът е подложен на сериозен натиск от страна на увеличените разходи, които надвишават дори текущия процент на инфлация. Може да е необходимо увеличение в рамките на 30% в цените на услугите, за да успеем да имаме здравословна среда на бизнес и безкомпромисно качество на услугата. За да смекчим въздействието на цените, ще приоритизираме интереса на дългосрочните ни клиенти с годишни абонаменти, тъй като именно те са най-лоялната ни клиентска база. Екипът ни ще предложи повече опции в нашите договори, привлекателни и за по-малко редовните ни клиенти. Вярваме,че доброто планиране и силния екип са нашия път към успеха.

Кредит: iStock

- В какво направление са най-големите ви инвестиции?

Разбира се, в поддръжка на базата и персонала. Чистотата в един фитнес клуб е изключително важна. Можете да си представите колко е трудно да поддържаш чисто помещение и уреди, през които минават десетки хора на час. През зимата се увеличават и разходите ни за отопление. Важно е да поддържаме една и съща температура в цялото помещение и тя да е около 18-20°C, тъй като това е най-подходящата температура, за да се чувства спортуващият човек комфортно и в пълния си капацитет.

Освен за клиентите ни в залата, се грижим за тях и извън нея - влагаме време и финанси в различни партньорства и инициативи, като целим да мотивираме хората да повишат качеството си на живот. В тази връзка е и партньорството ни с психолога Ани Владимирова, с която реализирахме поредица от разговори и полезни материали по темата за менталното здраве и физическата активност. Естествено продължение е и партньорството с доктор Райна Стоянова. Тя е ендокринолог и диетолог с богат опит и множество специализации у нас и в чужбина. Нейните експертни съвети в областта на правилното хранене и здравословния начин на живот са на разположение на нашите клиенти чрез сайта и социалните ни мрежи. Фокусирани сме в обучението и информираността на клиентите ни по темите спорт, физическо и ментално здраве, устойчив начин на живот.

- Зимният сезон е един от най-активните за спортуващите в залата. Какво можем да открием във верига фитнеси Next Level?

- Груповите занимания са предпочитан начин за разпускане и влизане във форма от нашите клиенти. Освен че са ефективни и мотивиращи, фактът, че си сред хора с твоите интереси и виждания, привлича посетителите. Les Mills програмата е перла в короната ни и изключително любима и ефективна, както за дамите, така и за господата наши клиенти. Програмата съдържа поредица от упражнения, които се изпълняват на фона на високоинтензивна музика. Доброто познаване на човешкото тяло, заложено в нея, води до бързи резултати, а редовното актуализиране на упражненията и музиката стимулира феновете да следят с още по-голям интерес поредиците.

В нашето портфолио са тренировките Les Mills BodyPump, BodyCombat, Core и Grit. Отскоро предлагаме и тренировки по програмата Les Mills BodyAttack - интензивни кардио упражнения. С тях само за 30 минути, колкото е продължителността на заниманието, се изгарят излишните мазнини, а тонусът и настроението се повишават.

- А какво подготвяте за индивидуално спортуващите?

- Във всичките ни клубове трениращите могат да открият първокачествено оборудване на бранда TechnoGym, обширни пространства и богато портфолио от персонални треньори. Протеиновият ни бар на рецепция пък е винаги богато зареден, за да отговори на всеки вкус.

- Какво очаквате да донесе бъдещето от бизнес гледна точка?

- Хибридният начин на живот между офиса и дома, големия и малкия град, онлайн и офлайн ни провокират да предлагаме все по-удобни решения - платформата за онлайн тренировки, възможност за достъп до всички клубове с MultiSport карта.

Преди месец пуснахме и опцията за достъп до клубовете ни само с QR код, генериран в профила в приложението Next Level Fitness App, на телефона на всеки клиент. Това освен че улеснява клиентите, ни дава възможността и да прекратим издаването на пластмасови карти за достъп, което в дългосрочен план работи положително за околната среда. Наскоро проведохме клиентско проучване, за да научим мнението на нашите клиенти по различни въпроси, свързани с услугата. Благодарение на тези отговори, в момента планираме подобрения в абонаментите, в средата и в цялостното преживяване в залата. Стремим се да предлагаме все по-адекватни цялостни решения за благосъстоянието на клиентите си - разумни цени, ефективни тренировки, експертни съвети и пълноценна комуникация.

Кредит: iStock

Мениджър Нюз

Ключови думи

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 8 декември. Честит празник, студенти!
Не намериха купувач за емблематичните марки водка "Столичная" и "Московская"
Германската полиция арестува 25 души от заговорническа група за държавен преврат
Комисия гласува на първо четене държавата да може да поема контрола над "Лукойл Нефтохим"
Петролът поскъпна на фона на надеждите за увеличение на търсенето в Китай*
Володимир Зеленски е личност на годината на списание „Тайм“
Компания на бившия президент на САЩ Trump Organisation бе призната за виновна за данъчни измами
Страховете от рецесия завладяха световните борси*