Хората си проверяват профила във Facebook и в най-интимните моменти

Хората си проверяват профила във Facebook и в най-интимните моменти

Нуждата за проверка на Facebook профила кара хората да прекъсват дори най-интимните си моменти и лични занимания, пише allfacebook.  Базираната в Сидни маркетинг агенция Tick Yes направи проучване за навиците в социалната мрежа. Ето и част от резултатите:

  • 51,6% влизат в социалната мрежа на работното си място;
  • 41,9% докато гледат телевизия;
  • 34% по време на почивка;
  • 33,8% в леглото;
  • 23,3% по време на хранене;
  • 21,5% в банята
  • 14,8% докато пазаруват;
  • 3,2% в църквата;
  • 2,8% (от които 64% са мъже) по време на интимни моменти.

Ето и няколко други открития за навици при използването на социалната мрежа:

  • 25,1% използват социалната мрежа да създават бизнес контакти, но това важи два пъти повече за мъжете, отколкото за жените;
  • 20,2% за да се свързват с марки, като 56% от тях са жени, по-голямата част от които са между 20 и 30 години;
  • 48,2% споделят в социалната мрежа за нови покупки, като 56% от тях са жени;
  • 25,5% използват Facebook, за да се свържат с някоя компания, за да се разберат повече за предлаганите услуги или да зададат някакъв въпрос;
  • 48,7% казват, че през последната година е нараснало времето, което прекарват във Facebook;
  • 4,9% си признават, че са пристрастени към социалната медия;
  • 31,3% прекарват поне по 2 часа на ден в социалната мрежа;
  • 47,3% използват медията през мобилните си телефони.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.