Ако хората в рекламния бизнес бяха герои от „Игра на тронове“

Ако хората в рекламния бизнес бяха герои от „Игра на тронове“

В необичайно забавна галерия, рекламна агенция Chimp&z от Индиана, САЩ, се заиграва с характера на героите от култовия фантастичен сериал "Игра на тронове" и показва кой в рекламния бизнес кой образ от сериала би бил.

Творците и фенове на филма от агенцията свързват лицата на сериала с основните фигури в рекламата - като се започне от специалиста по човешки ресурси и се приключи с клиента - рекламодател. Правят го чрез перфектно избрани цитати, свързани със сответния герой. 

Това е хумор, който членовете на екипите от рекламния бранш ще разберат най-добре, особено ако са почитатели на "Игра на тронове". 

Илюстрациите представя Adweek. Още думи са излишни - за повече настроение, само вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп