Внимавайте къде поставяте рекламата онлайн (гафове от света)

Внимавайте къде поставяте рекламата онлайн (гафове от света)

С навлизането на практиката на автоматизираното купуване на онлайн реклама (programmatic advertising online) рекламодателите се насочват към все по-специфични аудитории. Рекламодателите не са обвързани с определено рекламно съдържание или локации. Ето защо, не винаги рекламата им се получава - съобщенията им се позиционират на крайно неподходящи места в онлайн пространството. 

Така се стига до някои наистина кошмарни за тях случаи, които зоркото око на онлайн потребителите не подминава. Тези случаи са смешни, абсурдни гафове. Крайно неуспешни проявления на опити за популяризиране на стоки и услуги. 

Business Insider посочва примери от света на мрежата. Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1