Домът оживява в застрахователна реклама на John Lewis


Британският бранд John Lewis, известен с рекламите си за милиони, представи нов спот на застрахователната си услуга.

Видеото показва как всяка малка вещ у дома оживява, заради емоционалното значение, което тя има за собствениците й – семейство с хубава къща с градина. Кадрите са озвучени от песента на Fleetwood Mac "Don’t Stop", изпълнена като кавър от Нина Несбит.

"Рекламата се върти около дребните материални неща – предметите, които имаме в дома си и може би не оценяваме всеки ден, но без които не бихме били себе си, както и около сантименталните вещи. Общата нишка, която свързва всички тях, е, че всичко е от значение. (…) Използвайки стоп-кадър анимация следваме историята на цялото съдържание на семейна къща, която оживява по начини, които отразяват личността и характера на семейството. (…) С новото ни позициониране целим да променим пейзажа на застрахователния пазар (във Великобритания) с една по-емоционална история", посочват от компанията.

Ето го и резултата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер