Реклама на бира сравнява урагана с жената


„Защо най-мощните урагани носят името на жени (Санди, Катрина, Глория)?”, е въпросът, който поставя тази провокативна реклама на бира от Аржентина.

Марката пиво Andes разказва в кампанията си, очевидно насочена само към мъжете (при това основно към разочарованите от жените) история на мъж, чиято раздяла с половинката му е отнела всичко, чак до електрическите крушки у дома. Заключението е, че все пак бирата с приятел е нещо, което никой не може да ти отнеме.

Агенция Del Campo Saatchi & Saatchi прави серия от тъжни рекламни филми за мъже, които изпитват последствията от своите лични трагедии, в опит да привлече вниманието. И действително успява. Много от големите сайтове за новини от света на маркетинга и рекламата отразяват акциите й.

Темата за мъжете срещу жените остава постоянна в рекламата на бира. Остава да се запитаме дали провокирането на дискусии и критики с нея работи за или против рекламодателя?

Ето и един от клиповете на бира Andes.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разкрития: Агенти на разузнаването Мосад са подготвяли сухопътна операция в в Катар
Вдовицата на застреляния Чарли Кърк: Ще продължа делото му!
Желязков: Този вот на недоверие е алманах на всички проблеми в съдебната система
Посланически скандал: Лейбъристки депутат обвини Киър Стармър, че не е годен за премиер
Fitch понижи кредитния рейтинг на Франция до A+
El Nacional: Зинедин Зидан ще води националния отбор по футбол на Франция след Световното през 2026 г.
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Аржентина заплаши с мерки срещу добива на петрол на Фолклeндските острови от израелска компания