Защо забраниха тази реклама с Ерик Кантона?

Защо забраниха тази реклама с Ерик Кантона?

За Ерик Кантона просто няма почивка, нали?

Легендата от „Манчестър Юнайтед” си мислеше, че е извел личния си бранд на ново ниво с тази дълбокомислена и забавна реклама на бирата Kronenbourg 1664. Само че всичко се срина.

В клипа брадатият Кантона уверено заявява, че: „Ако намерите по-вкусна френска бира, ще си изядем баретите!”

Силно послание, няма спор. Но уловката! Е, както и да го въртим и сучем, „Кроненбург” се прави в едно малко френско селце, наречено Манчестър. А, това било в Англия, казвате? Я виж ти.

Да, рекламата вече е забранена, защото подвежда потребителите, предаде Евроспорт. Изпълнението на футболиста може би е незабравимо, но то вече няма да се показва по телевизията.

И отново феновете пострадаха от всичко това.

Но поне тези думи ще останат в историята: „Тук, в Елзас, нещата са малко по-различни. Фермерите, които отглеждат хмел, са третирани като футболистите във Великобритания. Идолизират ги, обожават ги. И защо не? Те са живи легенди. Те са мъже, които отглеждат благородния хмел, който дава на Kronenbourg върховния вкус...”

Проблемът е само, че Бюрото за рекламни стандарти ASA не откри елзаски произход във въпросната напитка и въобще не идолизира този клип, ами официално го забрани, защото представя невярно произхода на светлата бира. Вижте сами причината за скандала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.