Златните правила на брандинга

 Златните правила на брандинга

Вечна истина е, че всеки предпочита да прави бизнес с друг, когото познава, харесва и на когото има доверие. Същото се отнася и за отношението на хората към марките.

В идеалния случай всеки бранд трябва да се гради силен и постоянен в изпълнението на обещанията си. Това е високата цел за всички – малките и големите фирми. За да го стори маркетингът, той трябва да следва „златните“ правила на брандинга.

Ето кои са някои от най-важните сред тях, накратко.

Бъди центриран. Компаниите с най-успешни марки работят фокусирано и не се разпиляват в целите си. Те имат ясно определена крайна точка, която искат да достигнат, и ценностите им са разбираеми. Мотивите им са добре дефинирани. Маркетинг съобщението, което изпращат, отговаря на намеренията им.

Изчисти излишното. Съобщението и имиджът на компанията трябва да са кристално ясни. Предлагайте уникално предложение за продажба и бъдете различни в офертата си, за да могат потребителите да знаят какво точно да очакват от вас.

Допринасяй. Популярната фраза „Дай, за да получиш“ съдържа в себе си голяма истина. Колкото повече бизнесът дава на света и местната общност, където се реализира, толкова повече ще намери в замяна. Работете по стратегия на щедрост.

Свързвай се. Винаги си взаимодействай с допълващи марки, особено такива, които отговарят на ценностите ти и ядрото на клиентската ти база. Бъдете готови да създавате иновативни стратегии, в които двата бранда печелят, а клиентите се ангажират с тях и успявате да ги развълнувате.

Създай около себе си общност. Никой бизнес не може да бъде успешен сам. Създайте около себе си група от почитатели, партньори, клиенти, заинтересовани от бизнеса и работете да я направите възможно по-голяма. Препоръката важи особено за малкия бизнес. Бъдете ясни каква култура искате да създадете.

Излъчвай самоувереност. Знайте какъв е талантът ви, кои са уменията ви, с които продуктът или услугата ви са полезни в живота на хората или ако не са най-вече полезни - как ги карат да се почувстват.

Бъди единен в посланията си. Всичко, което правите под шапката на бранда ви, трябва да излъчва едно и също послание.

Бъди последователен. Уверявайте се, че продуктът или услугата ви следват една и съща твърда стратегическа линия. Репутацията на един бранд се гради с години и може да се срине внезапно. Награждавайте лоялните си клиенти и създавайте постоянно вълнение около офертите на бранда ви. Уверявайте се, че всеки ден вие и екипите ви повишавате личния си стандарт за качество.

Създай широк обхват. Правете всичко по силите си да създадете максимално влияние на бранда си. Свържете се с правилните бизнес инициативи, които ще издигнат профила на бранда ви и ще го направят по-популярен.

От Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители
Ултрабогатите заменят луксозните стоки с услуги и преживявания
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките