Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
05.2023
|
Политика за бисквитки
|
Златните правила на брандинга

Златните правила на брандинга
Вечна истина е, че всеки предпочита да прави бизнес с друг, когото познава, харесва и на когото има доверие. Същото се отнася и за отношението на хората към марките.
В идеалния случай всеки бранд трябва да се гради силен и постоянен в изпълнението на обещанията си. Това е високата цел за всички – малките и големите фирми. За да го стори маркетингът, той трябва да следва „златните“ правила на брандинга.
Ето кои са някои от най-важните сред тях, накратко.
Бъди центриран. Компаниите с най-успешни марки работят фокусирано и не се разпиляват в целите си. Те имат ясно определена крайна точка, която искат да достигнат, и ценностите им са разбираеми. Мотивите им са добре дефинирани. Маркетинг съобщението, което изпращат, отговаря на намеренията им.
Изчисти излишното. Съобщението и имиджът на компанията трябва да са кристално ясни. Предлагайте уникално предложение за продажба и бъдете различни в офертата си, за да могат потребителите да знаят какво точно да очакват от вас.
Допринасяй. Популярната фраза „Дай, за да получиш“ съдържа в себе си голяма истина. Колкото повече бизнесът дава на света и местната общност, където се реализира, толкова повече ще намери в замяна. Работете по стратегия на щедрост.
Свързвай се. Винаги си взаимодействай с допълващи марки, особено такива, които отговарят на ценностите ти и ядрото на клиентската ти база. Бъдете готови да създавате иновативни стратегии, в които двата бранда печелят, а клиентите се ангажират с тях и успявате да ги развълнувате.
Създай около себе си общност. Никой бизнес не може да бъде успешен сам. Създайте около себе си група от почитатели, партньори, клиенти, заинтересовани от бизнеса и работете да я направите възможно по-голяма. Препоръката важи особено за малкия бизнес. Бъдете ясни каква култура искате да създадете.
Излъчвай самоувереност. Знайте какъв е талантът ви, кои са уменията ви, с които продуктът или услугата ви са полезни в живота на хората или ако не са най-вече полезни - как ги карат да се почувстват.
Бъди единен в посланията си. Всичко, което правите под шапката на бранда ви, трябва да излъчва едно и също послание.
Бъди последователен. Уверявайте се, че продуктът или услугата ви следват една и съща твърда стратегическа линия. Репутацията на един бранд се гради с години и може да се срине внезапно. Награждавайте лоялните си клиенти и създавайте постоянно вълнение около офертите на бранда ви. Уверявайте се, че всеки ден вие и екипите ви повишавате личния си стандарт за качество.
Създай широк обхват. Правете всичко по силите си да създадете максимално влияние на бранда си. Свържете се с правилните бизнес инициативи, които ще издигнат профила на бранда ви и ще го направят по-популярен.
От Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|