Личен брандинг по Доналд Тръмп

Личен брандинг по Доналд Тръмп

Дори да не харсевате Доналд Тръмп, дори да не сте съгласни с кандидат-президентската му риторика, едно не може да се отрече - той създаде шум, който се разпространи по целия свят и има интернет присъствие, коментира американското списание Inc. в сайта си. 

"Трудно е да се отрече факта, че Доналд Тръмп е натрупал значителна тежест в публичния си профил", посочва авторът Джеръми Голдман. Въпреки това, той признава че Тръмп е създал ефектно дигитално присъствие и има неща в кандидат-президентския му брандинг, които всеки човек би могъл да използва, докато представя себе си лично като марка. 

Стратегията трябва да започне с това да направим себе си лесно откриваеми в интернет. Що се отнася до идеята за видимостта, трябва да се имат предвид три специфични цели, които ще увеличат въздействието на личния профил, според Голдман. Те са следните: 

#1: Разбирайте публиката си. Също както Тръмп прави, или по-точно както го съветват, вие трябва да откриете откъде едва настоящата ви аудитория. Сами знаете това ако става дума за приятели и познати, а ако става дума за фен страница или фирма, може да проверите в статистиката в съответната социална мрежа или на сайта или блога, за който става дума. С безплатните инструменти за анализ ще установите георграфската локация на вашите посетители. Те са публиката ви. Въпреки че не можете да се сдобиете с перфектна информация за това кой ви посещава, защото не можем да разбираме кой е преглеждал профилите ни в социалните мрежи в много случаи, има други подходящи мерки, които може да вземем за събиране на информация. Изграждайте линкове с Bitly или Tiny URL и ги внедрявайте в други сайтове, за да водят към ваши профили. Тези скъсени линкове ще ви помогнат да се сдобиете с аналитични данни по отношение на това кой кликва и се интересува от вас. 

#2: Изграждайте разнообразни връзки. Разбира се, вероятността да ставаме по-видими се показва значително, колкото повече се свързваме с други хора. Също както вече Тръмп е правил в своите бизнес схеми. Съветът е следният: Създавайте възможно повече контакти и не само с връстниците ви, а и с хора, с които по принцип е по-малко вероятно да контактувате. Бъдете отврени към общуването с лица, които са на възрастта на децата ви или на възрастта на родителите ви - те носят своята история и връзката с тях може да бъде полезна, макар и да не ви е толкова интересна, колкото с връстниците. Вашата стратегия за личен брандинг трябва да е концентрирана в продължителни усилия да увеличавате контактите си с всякакви хора. Това, от своя страна, ще се отплати в разрастване на евентуалната ви аудитория. 

#3: Създайте своя "домашна база". Това трябва да е едно централно място, в което хората по принцип могат да ви намерят. И една разпознаваема дигитална платформа, в която е добре известно, че те може да се свържат с вас. 

#4: Изчистете бранда си. Само вие го познавате отвътре, знаете кои сте. Ако пишете книга, трябва да може да обясните за какво е тя по начин, който кара хората да искат да я прочетат. Изграждането на личен бранд е подобна трудна работа. Тя изисква да имате задълбочени познания в дадена област на бизнеса, както и за личността ви, със съответните недостатъци и уникални предимства. Освен това е нужен също ентусиазъм. За Тръмп, например, не може да се отрече, че той трайно утвърждава пред публиката своите ценности, представи за света и отличителни белези (на външния вид).

Ако нямате енергия и желание, нещата няма да се случат. Повярвайте в себе си и в стойнстта на собственото ви представяне! Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu