Маркетинг за деца

 Маркетинг за деца

Той има сериозно значение за бизнеса, но трябва да прилича на детска игра. За да привлечете вниманието на по-малките потребители към продукта или услугата си първо трябва да разбирате как те разсъждават и решават.

  • Децата мислят „по спешност” и когато си наумят нещо, го искат сега и веднага.
  • Обикновено не обичат да чакат, за да бъдат възнаградени. Моменталното връчване на подаръка при тях е от ключово значение.

Наскоро посетих ресторантска верига и забелязах, че нещо не е наред с менюто. Това, което подаряваха с детското си меню, ме учуди – те даваха на децата светеща в тъмното лепенка за покритие на електрическия ключ. Вероятно вече се досещате накъде бия с този пример. Попитах една от продавачките дали тези подаръци се харчат и тя отговори, че не могат да се отърват от тях, защото децата ги оставят на масата.

Зададох си въпроса „Какво точно детето ще прави със светещата лепенка за електрическия ключ в стаята му?”. Нищо! Което ме води до следващия важен въпрос в маркетинга, насочен към деца: Ако промоцията не работи, колко дълго ще трябва да чакате, за да свалите играчката от рафтовете и да предложите нова?

Труден въпрос, чиито отговор е съставен от три други отговора на следните въпроси: Предлагате ли предмета като награда само, защото го имате? Дали според вас той не се харесва на децата? Имате ли друг, с който да го заместите? Ако отговорите на трите въпроса са „Да”, значи трябва да смените играчката веднага. Децата помнят много и бързо. Колкото повече от тях разочаровате, толкова повече клиенти губите в бъдеще. Докато не предложите нещо различно, детско и атрактивно.

По-малките в семейството обичат нещата, които ги карат да се смеят. Обичат топките и спорта (това е универсален интерес за момиченцата и момченцата). Обичат да изследват света и да научават нови неща за различните култури. Често си представят себе си в далечни места и страни, мечтаят за пътешествия и приключения, за пътувания със свръхмодерни коли, към други планети, на лодки. Те обожават животните. Ако им предложите книжка с картинки от зоологическа градина, сафари, джунгла, много от тях ще се зарадват.

Важно е това, което им подарявате да бъде безопасно и устойчиво, защото те късат, мачкат, цапат и проучват упорито докъде играчката може да издържи.

Освен това децата обичат да научават и споделят информация. За да ги спечелите за клиенти, опитайте да им дадете тема, за която да говорят и да питат. Например, за Олимпийските игри, чуждите езици, рали състезанията и националните фолклорни традиции в страната ви. И да, динозаврите. За тях винаги има място и живот в детския ум.

Ейнджъл Моралес за MarketingAbout

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Unilever разработи дизайнерско звено, базирано на изкуствен интелект
На днешната дата, 19 юли. Рождениците днес
Радев: Правителството е декор на дуото Пеевски-Борисов, а правосъдието е избирателно
Три начина за справяне със стреса на работното място
Чехия прие закон, който определя пет години затвор за комунистическа пропаганда
Президент на Иран си взе такси, след като заредиха колите от кортежа му с разреден бензин
На фокус през следващите седем дни: Избори, лихви и финансови отчети
Бившият шеф на УЕФА и легендарен футболист Мишел Платини беше обран в дома си край Марсилия