Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг съвети за израстване на малкия бизнес
За повечето ръководители и собственици на малък бизнес маркетингът е непреодолима концепция. Много често те не знаят откъде да започнат или в каква насока да фокусират усилията си и как да се организират. Същевременно, имат нужда от маркетингови решения, които подсигуряват гладко протичане на работните процеси и печалби.
По-голямата част от малкия бизнес дори няма маркетинг план. А е трудно да достигнеш мястото, където искаш да отидеш, ако не знаеш къде отиваш.
Ако управлявате малък бизнес и търсите как да стимулирате работата и да постигнете маркетинг успех, авторите в Marketing.About.com препоръчват 4 тактики:
4. Създайте запомняща се и непогрешима идентичност на марката. Тайната на бизнес успеха е определена от способността ви силно да комуникирате своя бизнес с прецизност и от умението ви да доставяте ясно дефинирано и постоянно преживяване на хората.
Тази практика е нещо като орехова черупка… Нарича се брандинг и, приложена правилно, успява да накара бизнеса да се развива, добавяйки всичките необходими печалби и клиенти. Тайната е в това да установите ясна идентичност на вашата марка, да отличите малката си фирма от останалите. Разберете кои сте и създайте тази идентичност преди да предприемете каквито и да е маркетинг дейности.
3. Създайте дълбока връзка с групата клиенти, към които се целите. Те притежават потенциала да бъдат феновете ви, които развяват вашия флаг, и да ви рекламират пред другите.
Кой иска и се нуждае от това, което имате да предложите? Единственият грешен отговор е „всички”.
Ако сте педиатър ще виждате и лекувате малки деца. Те ли са вашата целева аудитория? Не. Родителите са тези, с които трябва да установите връзка. В маркетинга се получава много повече шум за отдадените пари, когато групата, към която са предназначени инициативите и рекламата е точно дефинирана. Още по-добре би било, ако на представителите на бизнеса ви е приятно да се срещат с хората в тази група и да общуват с тях. Колкото по-добре определите тази грипа (от конкретния квартал, на дадена възраст или с точни интереси и вкус(, толкова по-ефективни ще са промоциите и акциите ви.
2. Правете изкушаващи оферти, които привличат клиентите като магнит. 80% от решенията за покупка са основани на емоцията. Ваша работа като шеф на малкия бизнес и човек, който се управлява всичко, включително маркетинга, е да знаете как клиентите ви искат да се чувстват. Трябва да ги накарате да си представят и да визуализират в ума си как вашите услуги могат да посрещнат нуждите им. Създайте оферти, които докосват въображението.
1. Изработете персонален, изпълним маркетинг план. Маркетинг е всичко възможно, което правите, за да изявите продукта или услугата си и да ги направите по-видими, по-желани и по-печеливши. Във вашия маркетинг план трябва да бъдат ясно изразени четирите “Р”-та на маркетинговия микс – продукт, цена, дистрибуция и промоция (product, price, place/distribution and promotion).
Много голяма част от собствениците на малък бизнес нямат маркетинг план. Ще си помогнете, ако съставите свой. Така ще стъпите напред пред конкуренцията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.