Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Над 40% от рекламите на безалкохолни напитки, сладкарски и шоколадови изделия ще изчезнат от телевизионния ефир на Мексико. Страната предприема нова регулация на маркетинг съдържанието в рамките на кампанията й за борба с наднорменото тегло на населението.

Рекламите на такива стоки са забранени за излъчване в националния ефир и по кабелните телевизии в Мексико между 14:30 и 19:30 ч. от понеделник до петък и от 7:30 до 19:30 през уикндите, съобщава Би Би Си. Забраната ще е валидна и за кината.

70% от възрастните в Мексико и над 30% от децата са с наднормено тегло, според официални данни на правителството. От 2015 г. властите задължават производителите да обозначават върху опаковките на продуктите им съдържанието на захар и мазнини.

В Мексико е най-висока заболеваемостта от диабет спрямо всичките 34 членки на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР). Освен това мексиканците пият най-много безалкохолни напитки спрямо всички други нации – 163 литра на човек годишно. Здравни експерти пресмятат, че проблемите с наднорменото тегло на нацията ще струват на мексиканското здравеопазване 11,7 млрд. долара до 2017 г. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Цитат на деня
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции