Най-добрата кампания на 2014 според Adweek


Да спечелиш от най-скъпото ефирно време по телевизията в САЩ за годината, без да платиш толкова, колкото останалите, за да се появиш в него. Възможно ли е това?

Отгворът е "да" и се крие в хитрия маркетинг. За една такава кампания припомня сайтът Adweek - той разказва за най-доброто от маркетинга по света. Това е най-добрата според авторите му кампания на 2014 г. Изработва я агенция Droga5 за бирата Newcastle Brown Ale, собственост на Heineken.

Агенцията така и не създава спот, който да се излъчва в рекламния блок на финала на Супербоул в САЩ, когато най-много телевизионни зрители се струпват едновременно пред малкия екран и в който момент излъчването на 30-секунден спот струва 4 милиона долара. С медиен бюджет наполовина колкото струва завъртането на реклама в блока, агенцията организира кампания, озаглавена "We Made It", съставена от няколко части. В нея по умен начин се осмиваше най-голямата нощ за рекламата в САЩ, с добре изработена и перфектна от гледна точка на питча пародия. 

Да направиш повече с по-малко - така може да се обобщи стратегията на кампанията, която се разгръща онлайн. Ценното в нея е, че е "освежаващо честно", "страхотно" онлайн съдържание според Adweek. 

Видеото, което следва, разказва за "We Made It"и прави напречен разрез на комплекса от дейности, с които е реализирана. То е case study на нещо ново от 2014 г., което си заслужава.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Русия удари с дронове детска градина в Харков
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности