Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-продаваните продукти на всички времена (финал)
Най-продаваната играчка е кубчето на Рубик. Най-купуваният музикален албум - „Трилър“ на Майкъл Джексън. Най-доходоносната книга - „Хари Потър“ на Джоан Роулинг. Кое би могло да е по-печелившо от тях?
На този въпрос отговаря финалът на класацията с 10-те най-продавани продукта на всички времена на американската изследователска корпорация от щата Делауер 24/7 Wall. St. Тя твърди, че вторият най-продаван продукт в бизнес историята е лекарство за борба с холестерола на американския фармацевтичен гигант Pfizer.
Медикаментът е класифициран в Щатите като статин – клас препарати, които намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. От пускането му на пазара през 1997 г. никое друго лекарство в Америка не е постигало подобен търговски успех, твърдят наблюдателите. Това се случва, въпреки че продажбите му намаляват от 2011 г. насам, след като изтича срока на американския му патент. От тогава насам този медикамент губи защитата на патента си и в много други водещи световни пазари на фармацевтични продукти. През 2013 г. продажбите му възлизат на стойност 2.3 млрд. долара. За сравнение, сумата е значително по-малка спрямо глобалните му продажби от 9.6 млрд. долара от 2011 г.
Ето как най-продаваните продукти на времето се оказват от разнообразни индустрии. Свидетелство за това е и челната позиция в класацията. В нея играта на Sony PlayStation е посочена като най-големия продуктов бестселър въобще.
От представянето й на пазара през 1995 г. насам, тя е закупена поне 344 милиона пъти по света. 32-битовният процесор на първото й издание е бил най-мощният в наличност на пазара на конзолни игри. Sony продава 70 милиона броя от PlayStation, преди да представи PlayStation 2 през 2000 г. PlayStation 3 е произведена през 2006 г. и се продава в над 80 милиона броя до ноември 2013 г. Последното поколение на култовата игра PlayStation 4 също се счита за успех, с над 4 милиона продажби до април 2014 г.
А сега, предлагаме да видите една ефектна реклама на играта, която обобщава значението й в историята на поколението на 90-те.
1,2,3... видео финал!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.