Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-ценните качества на търговците
Обновена 01:12ч., 26.05.2021
Защо клиентът купува от една компания, a не от друга? Това е вечният въпрос в търговията, който намира нови и нови отговори. Един от най-актуалните сред тях е този от изследване на американската фирма The Rain Group, цитирано от списание Inc. Според него хората са склонни да купуват от търговци, които отговарят на следните критерии:
- Предлагат нови възможности и идеи. Ако клиентите сами можеха да сложат диагноза на проблемите си и да им измислят лек, вероятно биха го сторили. Причината да се обръщат към фирмата винаги е в нуждата им някой, който е по-компетентен, да им даде отговор на проблема, който имат.
- Склонни са да сътрудничат. Хората не желаят да им се продава нещо, дори то да е прекрасно. Те искат "да работят заедно с търговеца за постигане на взаимна цел". Затова фирмата трябва да се вълнува от тревогите им и да го показва в директната си комуникация с тях чрез свои представители и в маркетинговите си материали. В идеалния случай търговецът е ключова част от формулата, с която те ще постигнат успех.
- Имат увереност в умението си да постигат резултати. Клиентите не биха купили, ако компанията не ги убеди, че с предложената стока или услуга могат да се постигнат желани резултати. Почти невъзможно е търговецът да бъде убедителен, ако самият той не вярва на нещата, които казва, или ако не вярва в себе си.
- Слушат. Наистина слушат какво им се казва. Когато хората описват нуждите си, те често попадат на продавачи, които сякаш само чакат да прекъснат разговора, за да направят директно предложение за продажба. За да съумее да слуша добре, търговецът трябва да може да потиска вътрешния си глас и да забравя целите си. Защото става дума за клиента, не за него самия.
- Разбират всичко, от което клиентите се нуждаят. Абсолютно всичко. Не е достатъчно "да се свързват точките" между нуждите на клиентите и предложенията на компаниите. Трябва също търговците да се свързват с личностите, на които продават. Защото зад всяко решение за покупка стоят лични нужди, несигурност в работата, желание за напредък в живота.
- Помагат да се избягват възможни проблеми. В това отношение много търговци се провалят. Клиентите на всяка компания вземат решения, с които поемат риск. Те искат търговците да им помагат да сведат този риск до минимум. Искат да знаят кое може да се обърка и какво се е обърквало вече в подобни ситуации. Искат да са наясно със стъпките, които може да се направят, за да се предотвратят тази проблеми.
- Имат изкушаващо предложение. Продаването на решения все още работи. Хората очакват от търговците да им предлагат работещо решение по впечатляващ начин.
- Комуникират процеса на продажба. Клиентите не харесват, когато търговците се въртят в общуването около въпроси като цената, отстъпки, възможности, пълната цена плюс екстри, естеството на екстрите. Те искат да им казва с прост и ясен език какво има в процеса на продажба и как ще се случи тя. Без изненади. Без разочарования в последната минута.
- Свързват се лично с клиента. В крайна сметка всяка продажба се случва между двама души, които се харесват и си имат доверие.
- Предлагат по-висока стойност от конкурентите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Северна Корея разширява завода за ракети, използвани от Русия в Украйна
Политика |
Обновена 16:25ч., 25.11.2024
БНБ отчете нов ръст на жилищните кредити, депозитите на домакинствата надхвърлиха 86 млрд. лв.
Финанси |
Обновена 16:10ч., 25.11.2024
Валоризационна конференция 2024: „Зелени технологии и устойчиво развитие в образованието и младежкия сектор“
Икономика |
Обновена 15:56ч., 25.11.2024
Над една четвърт от младите хора в ЕС работят, докато учат
Икономика |
Обновена 15:55ч., 25.11.2024
Висш служител на НАТО призовава бизнес лидерите да се подготвят за „военновременен сценарий“
Политика |
Обновена 15:40ч., 25.11.2024
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 ноември до 1 декември
Хороскоп |
Обновена 07:50ч., 25.11.2024
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 25.11.2024
Борисов: Можем да направим още един компромис - председателят на парламента да бъде от ПП-ДБ
България |
Обновена 12:25ч., 25.11.2024
Институтът INSAIT пусна безплатен чат с изкуствен интелект
България |
Обновена 14:00ч., 24.11.2024
Светът на парите: 10-те най-важни финансови правила за всеки ден
Финанси |
Обновена 08:15ч., 25.11.2024
Криза с ангажираността
Лидерство |
Обновена 00:14ч., 25.11.2024
Самолет на DHL се разби край летище в Литва, има загинал и ранени
Свят |
Обновена 12:44ч., 25.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 25.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.