На 56 години Мадона остава лице на Versace

На 56 години Мадона остава лице на Versace

Поп иконата Мадона за четвърти път бе избрана от модна къща Versace за рекламно лице на луксозния бранд от 1995 г. насам. Певицата ще рекламира кампанията пролет-лято 2015 на Versace, съобщава компанията. 

На 56 години, Мадона остава постоянен избор на марката. Изпълнителката ще смени Лейди Гага, която беше лице на Versace за същия сезон на настоящата година, съобщават от БТА.

Фотосесии  с Мадона, дело на Мерт Алас и на Маркъс Пигът, ще опитат да "уловят решимостта и непреходното влияние" на Материалното момиче.

"Мадона е една от най-големите икони на Versace. Радвам се, че наше лице отново ще бъде моята приятелка и най-влиятелната дама сред съвременните знаменитости", коментира Донатела Версаче.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*