На 56 години Мадона остава лице на Versace

На 56 години Мадона остава лице на Versace

Поп иконата Мадона за четвърти път бе избрана от модна къща Versace за рекламно лице на луксозния бранд от 1995 г. насам. Певицата ще рекламира кампанията пролет-лято 2015 на Versace, съобщава компанията. 

На 56 години, Мадона остава постоянен избор на марката. Изпълнителката ще смени Лейди Гага, която беше лице на Versace за същия сезон на настоящата година, съобщават от БТА.

Фотосесии  с Мадона, дело на Мерт Алас и на Маркъс Пигът, ще опитат да "уловят решимостта и непреходното влияние" на Материалното момиче.

"Мадона е една от най-големите икони на Versace. Радвам се, че наше лице отново ще бъде моята приятелка и най-влиятелната дама сред съвременните знаменитости", коментира Донатела Версаче.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Неделя е новият понеделник: Работата през седмия ден помага за по-ефективно разпределение на задачите
Над 50% от оръжията, използвани от Украйна, вече се произвеждат в страната
Скритите опасности от изкушението да се скатавате на работното място по време на празниците
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Централните банки на водещите икономики дават сигнали за промяна в курса на паричната политика