"Ню Йорк Таймс" става международен бранд

Ню Йорк Таймс става международен бранд

Вестник „Интернешънъл Хералд Трибюн” ще бъде преименуван на „Интернешънъл Ню Йорк Таймс”. Това реши компанията собственик „Ню Йорк Таймс”, която носи името на основното й престижно издание. Промяната се случва след като тя обяви, че ще продаде вестник „Бостън Глоуб”, за да съсредоточи бизнеса си върху водещия си вестник. С тази стъпка „Ню Йорк Таймс” става международен бранд, отбелязва Би Би Си.

„Интернешънъл Хералд Трибюн” е име с 40-годишна история, известно на американските читатели, които живеят в чужбина. Той споделя обща дигитална платформа с „Ню Йорк Таймс”. 10% от онлайн абонатите в нея - общо над 640 000 - са извън САЩ.

Изпълнителният директор на компанията Марк Томпсън заяви, че вестникът ще назначи нови репортери и ще разшири мрежата си от кореспонденти и чуждестранни източници отвъд океана.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Глобите за пътни нарушения в Гърция скачат драстично
Шефът на националното разузнаване на САЩ: Човечеството е изложено на риск от ядрено унищожение
Необходимо е разширяване: Летище Хийтроу удари месечен рекорд по обслужени пътници
Макрон обеща забрана на социалните мрежи за деца под 15 години във Франция
Юнските жеги продължават - и днес температурите ще надхвърлят 30 градуса
САЩ отпратиха най-популярният тиктокър в света заради изтекла виза
НСОРБ: Местните данъци и такси няма да се променят с влизането в еврозоната
Зелена светлина за магистрала Струма през Кресненското дефиле - делата са прекратени