Продажби с едно наум

Продажби с едно наум

Още само една продажба може да означава неочаквана, огромна печалба. 

1 е много малко число, но е способно да окаже грандиозен ефект върху приходите на компанията. Това коментира Кели Робъртсън в електронното издание MarketingAbout. Авторката дава на служителите от отделите за продажби няколко полезни идеи, които могат да направят работата им по-ефективна. Тя съветва следното:

- Направете още едно телефонно обаждане всеки ден. Допълнителното позвъняване на ден прави около 260 разговора на година. Замислете се колко срещи е възможно да насрочите с всички тези обаждания и каква голяма част от разговорите ви могат да се превърнат в реални продажби.

- Осигурете едно допълнително предложение на всеки клиент. Това е особено важно за тези, които продават услуги с по-ниска цена или стоки на дребно. Твърде много продавачи се фокусират само върху осигуряването на първоначалната сделка. А почти всяка компания има допълнителни услуги и оферти, които могат да привлекат още клиенти.

- Отделете един ден от месеца, за да усъвършенствате уменията си. Най-успешните хора в бизнеса инвестират в себе си. Учстват в работни групи, конференции, семинари и виртуални срещи. Имайки предвид броя на хората, които не работят над себе си, бързо ще се отличите от колегите и конкуренцията.

- Прочетете една книга всеки месец. Обогатяването на познанията ще ви направи по-ефективни. Четете специализирана литература, свързана с работата ви.

- Задайте още един въпрос на всеки клиент. Преди да започнете да предлагате продукта си, попитайте тези, които стоят пред вас, още нещо, което не е свързано с работата. Ще разберете важни неща, които могат да ви помогнат да представите продукта си по-добре.

- Изчакайте още един момент, преди да отговорите на предложение или молба. Тази стратегия е определяна от мнозина като „плодовитото изчакване” или „бременната пауза” и обикновено води до това, че другият човек в разговора започва да говори нещо непредвидено, само за да запълни неудобния момент на мълчание. Тактиката е манипулативна, но в диалога на продажбите върши работа. 

-  Понякога отивайте на работа един час по-рано. Този час рано сутрин може да бъде най-продуктивното за вас време от деня. Заради него по-късно на срещите ще бъдете по-будни и осведомени.

- Направете още един опит да се преборите с отказа на клиента.

- Изпратете още един имейл на потенциалните купувачи. Понякога хората забравят или имат нужда от малко настояване и окуражаване.

- Помолете клиентите за мнение и коментар на продуктите и услугите ви още веднъж. Обратната връзка е ползотворна за вашата работа.

- Кажете още веднъж „Благодаря!” на хората. Изпратете им още една картичка с признателност за добре свършената работа. Бъдете мили в общуването и тогава, когато продажбата е вече факт. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ