Променете начина си на мислене и ще спестите ужасно много пари!

Променете начина си на мислене и ще спестите ужасно много пари!

Едно от най-нашумелите имена в света на маркетинга, Джеф Рам идва в България на 29 септември, за да сподели нови и свежи възгледи в бранша, които със сигурност ще ви помогнат да се откроите от конкуренцията! Той е автор на бестселъри и създател на маркетингови идеи, превърнали се в легенда! Негови клиенти са Honda, TATA, Toyota, SAGE, Tiger Brands, Goldwell and Chrysler. Джеф е най-младият президент на President of the Professional Speaking Association UK и член на световната Global Speakers Federation.

- Запознат ли сте с българския пазар?

- Не, но ако вашият пазар има нещо общо с 20-те страни, в които съм бил ( дали говорим за Естония, Иран, Южна Африка или Австралия) мога да кажа, че има общ, универсален въпрос, задаван от представителите на бизнеса: “Какво можем да направим, за да привлечем повече клиенти / бизнес?” И ако това е сред въпросите на присъстващите на моето обучение в София, тогава мога да обещая, че те ще си тръгнат с много отговори в края на този ден.

- Каква е вашата дефиниция за добро обслужване на клиенти?

- Способността да предизвикате усмивка на лицето на всеки ваш клиент. Правете нещата лесни, забавни, достъпни и по този начин ще се откроите от останалите!

- Защо е толкова важно доброто обслужване на клиенти? Не може ли просто да разчитаме на добър продукт?

- Обслужването на клиентите е гръбнакът на вашия бизнес! Точно сега силата на маркетинга от уста на устата на местно, регионално, национално и световно ниво не може да се подценява. Маркетирането ще ви донесе бизнес, но доброто обслужване ще ви помогне да го запазите и увеличите. Вземете TripAdvisor като пример - въпреки че имате страхотен сайт, видео, Google класиране и т.н., клиентската оценка на нивото на обслужване ще определи дали други клиенти ще ви изберат.

- Работили сте с предприемачи за пускането на стартиращи предприятия без бюджет. Как се прави това?

- Иска ми се да кажа, че беше лесно и без да звуча прекалено надменно, наистина ми се стори лесно да го направя. Когато работех със стартиращи компании, много малко от тях имаха средства, които да харчат за промотиране. Но излизах с идеи, които да се открояват или ще струва малко, за да бъдат реализирани. Например никога не съм плащал за реклама! И винаги обръщам внимание на тази стратегия на моите клиенти и публика - защо да плащате за реклама, когато можете да получите по-голямо покритие БЕЗПЛАТНО! Така че заложете на идеите, за да можете да получите голяма публичност в медиите. Моето убеждение и изследвания показват, че когато нямате бюджет сте най-креативни!

- Кои са маркетинговите кампании, с които се гордеете най-много?

- Ще разкажа за две от тях по-подробно, когато дойда в България. Първата е промоционален флаер, а втората е за бизнес кампания, която използва картичка за Свети Валентин и уеб страница, за която в момента се говори по цел свят. И двете кампании, с които съм много горд, се отличават не само с тяхната креативност, но също така и с факта, че не струват почти нищо.

- Какъв е оптималният бюджет за успешна маркетингова кампания?

- Това е важен въпрос и един от най-често задаваните. Бих искал да отговоря на него с друг въпрос: Защо трябва да се определя бюджет? Моят опит показва, че ако създадем бюджетна рамка, ние неизменно ще изхарчим тези пари! И кой може да каже, че да изхарчим целия бюджет е мъдър ход? Вместо да създават бюджети, компаниите трябва да решат какво искат и трябва да постигнат, и след това да определят дейностите за постигане на тези цели. Чак тогава идва бюджетът. Обещавам ви, че ще спестите ужасно много пари, ако промените начина си на мислене.

- Какви са новите и вълнуващи начини за маркетиране и насърчаване на бизнеса?

- Ще споделя с българската публика една история от BMW MINI - знам, че всички ще бъдат развълнувани да направят нещо подобно за собствения си бизнес.

- Разкажете ни повече за гостуването ви в София на 29 септември. Какво да очакват хората?

- Всеки трябва да бъде готов да отнесе със себе си много идеи и техники, които ще му помогнат да се открои от конкуренцията. Хората могат да очакват един ден, пълен с наблюдения върху маркетинга и обслужването на клиенти, които ще променят тяхното мислене завинаги. О, и ще се забавляват!!!

***

Билети за събитието можете да запазите тук.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ