„Гучи” лансира нов аромат с видео в стил „Син Сити”


Култовата модна марка „Гучи” лансира нов аромат. Парфюмът се казва „Гучи Гилти” (Gucci Guilty) и ще бъде промотиран от видеореклама и кампания в социалните мрежи.

Излизането му на пазара ще бъде съпътствано от едноминутен филм, отбелязва BrandRepublic. Кратката лента е дело на режисьора Франк Милър и стилистично наподобява кадрите на филма му „Син Сити”.

В сюжета на рекламата участват актьора Крис Ивънс и холивудската звезда Ивън Рейчъл Ууд.

По думите на Фрида Джиани, криейтив директор на „Гучи”, компанията се е нуждаела от нещо специално за този проект, нещо наистина уникално като вид, звук и изпълнение.

Цялата видеореклама на „Гучи Гилти” ще бъде излъчена за първи път по време на връчването на музикалните награди на MTV на 12 септември. Но вие първи ще видите трейлъра тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара