5 лоши стратегии на марката в социалните мрежи

5 лоши стратегии на марката в социалните мрежи

Не знам дали сте забелязали, но напоследък компаниите в глобален план, с голяма заетост въвеждат в маркетинга си планове за социалните мрежи с недостатъчна, ограничена стратегия. Част от знаменитостите изпращат съобщения в Twitter, които поставят името им в нелепа светлина.

Да погледнем към няколко правила, които помагат за това да не бъдат наклонени палците надолу когато става дума за корпоративна или лична марка в сайтовете за комуникация.

Ще ви представя 5 лоши фирмени и лични стратегии в социалните мрежи.

И предварително ви благодаря, ако добавите свои предложения.

1. Не обръщайте внимание на действията на много знаменитости, изпълнителни директори, политици и „ВИП персони“ в социалните мрежи, защото много от тях не са добър пример. Не мислете, че щом една кампания в сайтовете е нашумяла, тя е задължително успешна.

2. Избягвайте безсрамната автопромоция. Да бъдеш онлайн означава да прегърнеш егото си продължително, да създадеш собствен свят и да управляваш тази уникална виртуална вселена нон-стоп. Всяка компания, която се опитва да саботира този свят, като настоятелно продава нещо, ще бъде игнорирана по същия начин, както аз бях на бала ми в гимназията. Задайте си два простички въпроса: Коя е аудиторията ми? Какво ще я ангажира истински?

3. Не бракувайте любимците на публиката. Напоследък съм свидетел на случаи, в които любими талисмани и икони на марката внезапно са премахнати от компанията, което моментално предизвиква раждането на група в социалните мрежи, настояваща всеобщият любимец да бъде реабилитиран. При всяко подобно действие фирмите се лишават от приятната новина, че някой е кликнал, харесвайки страницата им.

4. Не си играйте с хората. Предложете им игри, но наистина добри. Не е много хубава идея глобална верига бургери да моли хората да наредят сосове с различни цветове като кликват с мишката. Ако сте решили да рекламирате с игра в социалните мрежи, по-добре я направете „секси“, и ако не е „секси“ нека е забавна. Иначе няма смисъл.

5. Не стойте безмълвно. Страхотните въпроси в социалните мрежи са равни на истинско обвързване с марката. Те са такива, че винаги може да си проличи дали компанията е мислила задълбочено над този проблем или тенденция или дали говори от името на практиката. Добрите въпроси карат хората да спрат, да се замислят и най-важното: те ги провокират да се наместя в дискусията. Най-важният компонент на социалните мрежи е връчването на короната на вашата, да се надяваме, растяща аудитория.

Питър Мейдън в AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплашва с допълнителни 10% мита страните, които се присъединяват към „антиамериканската“ политика на БРИКС
Бизнесът на Шуменското плато иска компенсации заради издирването на черния леопард
Германският президент обеща подкрепа за запазване на свободата на Литва
Врeмето: Горещините продължават
На днешната дата 7 юли. Европейски ден на шоколада
Революцията в управлението: Защо добрите мениджъри нарушават всяко правило?
Броят на нелегалните мигранти, които пристигат на Крит от Либия, се увеличава
Петролът поевтиня, след като ОПЕК+ обяви по-голямо от очакваното увеличение на производството през август